Projektowanie reklamy prasowej online

Reklama prasowa

Zleć grafikom swój projekt - w ciągu 7 dni otrzymasz nawet kilkaset gotowych projektów reklamy prasowej!

Tysiące grafików

Tysiące grafików tworzących reklamy prasowe

Nawet do 300 projektów w konkursie

Od 5 do 40+
projektów reklamy prasowej w konkursie

100% gwarancji praw autorskich

100% gwarancji praw autorskich

Cennik - Reklama prasowa

Reklama prasowa dla firmy

Tworzenie reklamy prasowej nigdy nie było tak proste!

Konkursy dla grafików to nowa usługa projektowania grafiki takiej jak reklama prasowa, dzięki której otrzymasz więcej (różnorodnych) projektów, w krótszym czasie, w niższej cenie.

  1. Ustalasz budżet i zakładasz konkurs graficzny na reklamę prasową.
  2. Graficy z całej Polski zaczynają projektować reklamę prasową dla Ciebie.
  3. Już po 7 dniach możesz wybrać zwycięską pracę spośród kilkudziesięciu projektów reklamy prasowej.

Zobacz projekty

Jak działa społecznościowe projektowanie reklamy prasowej?

Projektowanie Społecznościowe - to w tym tkwi największa siła konkursów graficznych. Setki grafików z całej Polski walczy, aby przygotować dla Ciebie idealną reklamę prasową. Wszyscy pracują równolegle, dlatego już w 7 dni dostaniesz dziesiątki projektów na reklama prasowa.

Pamiętaj: płacisz tylko za wybrany przez Ciebie projekt reklamy prasowej.

Czytaj dalej

Reklama prasowa - jak ją stosować?

Czyli tworzenie reklamy prasowej dla Ciebie

Pomimo szybkiego rozwoju nowoczesnych technologii wciąż reklama prasowa jest dość istotną formą dotarcia do klientów.
 

Reklama prasowa to nic innego jak umieszczanie reklam swojej firmy czy nawet produktów w prasie. Jednak to, jaką prasę wybrać to już kwestia indywidualna każdego, kto jest nią zainteresowany. Reklama prasowa może mieć bardzo różnorodne oblicza. Oczywiście do najbardziej popularnych należą kolorowe i rzucające się w oczy banery reklamowe, umieszczone często w gazetach na specjalnych stronach reklamowych. Jednak dzisiaj prasa pod względem reklamy daje znacznie więcej możliwości.
 
Bardzo często można w prasie natknąć się także na tak zwane artykuły sponsorowane. To także reklama prasowa, tylko nieco mniej agresywna, niż pokazujące się na każdej stronie kolorowe bannery. Tego typu artykuły mogą zawierać informacje o konkretnym produkcie czy jego zaletach, jednakże są one przekazane w nieco inny sposób. To powoduje, że wiele osób z większą chęcią przeczyta taki właśnie artykuł pomimo tego, że pomija kolorowe bloki reklamowe.

Dość dobrą formą reklamy jest także reklama w postaci dołączania do prasy darmowych gadżetów. Mogą to być próbki kosmetyków czy podobne produkty których celem jest zaprezentowanie klientom konkretnej marki. Zazwyczaj także wewnątrz gazety, do której tego typu próbka została dołączona można znaleźć reklamy tej właśnie firmy. Wydawać by się mogło, że reklama prasowa wypierana jest przez inne formy, jak na przykład reklama w internecie. Wciąż jednak jest bardzo wiele osób, które regularnie czytują gazety, za to znacznie rzadziej zaglądają do internetu. Jest to na przykład bardzo szerokie grono osób starszych do których często reklama prasowa przemawia znacznie bardziej niż inne jej formy. Na pewno więc nie dziwi fakt, że zdaniem bardzo wielu agencji reklamowych prasa powinna być istotną częścią niemalże każdej kampanii reklamowej. Tylko bowiem odpowiednie dopasowanie do siebie rożnych form reklamy może dać takie rezultaty jakich się oczekuje.
Graficzna wizytówka firmy Crowd Design wraz z danymi firmy

Reklama prasowa w Designer

Miło, że chcesz nas poznać :). Nazywamy się Crowd Design i jesteśmy z Wrocławia. Pewnego czerwcowego wieczoru, dryfując jak zwykle niespiesznie między obłokami, uświadomiliśmy sobie, że nikt jeszcze nie zmalował kompleksowego portalu o grafice. Nie mogliśmy tego tak zostawić, więc postanowiliśmy zejść na ziemię i tak oto powstał Designer. Naszym sekretem jest projektowanie społecznościowe - to w oparciu o ten mechanizm tworzymy reklamę prasową i dowolną inną grafikę. Kliknij poniżej, jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej.

Czytaj dalej