#4350
7
2111
Zakończony
Szanowni Graficy,
firma SULIMAR ogłasza konkurs na zaprojektowanie strony internetowej Browaru Piotrków, którego jest właścicielem. Browar nie ma jeszcze swojej strony, ale w ramach swojej wieloletniej działalności produkuje piwa pod markami Trybunał (trybunal.com.pl), Cornelius (Cornelius.pl) i Beczkowe (brand nie posiada odrębnej strony, nie jest ona planowana a oferowane produkty różnią się zawartością alkoholu - są to Beczkowe Mocne 7%, Beczkowe Mocne 8% i Beczkowe Mocne 9% oraz Beczkowe Mocne 9% Wiśnia).
Konceptem pozycjonującym do rozwinięcia na www browaru jest KULTURA LOKALNEGO PIWA i w tym duchu zostały przygotowane wstępne teksty (w załączeniu), które ilustrują jednocześnie liczbę planowanych sekcji czy po prostu strukturę planowanej strony. Trzeba jednak zaznaczyć, że teksty te można modyfikować czy dopasowywać do na bieżąco projektowanej grafiki (z niektórych możemy zrezygnować, a inne możemy rozwinąć, jeśli koncepcja graficzna będzie to uzasadniała lub tego wymagała). Możemy też napisać nowe, dodatkowe. Z załączonych tekstów należy skorzystać przy projektowaniu.
Szata graficzna i szeroko pojęta stylistyka strony powinna iść w kierunku bardzo nowoczesnym. Mimo, że nasz browar jako firma może poszczycić się prawie 100 letnią działalnością (firma została założona w 1927 roku i najpierw była to niewielka rozlewnia napojów, później także piwa, producent wina, własnych marek piwnych i napojowych), w trakcie której dokonało się również kilka zmian własnościowych, to nie chcemy wprowadzać elementów retro, archaicznych ani takich, które kierowałyby percepcję odbiorcy na opacznie pojmowaną tradycję, która dla nas stanowi oczywiście cenne źródło wiedzy i receptur, ale nie obiekt kultu czy szczególnej pielęgnacji, które czasami hamują rozwój.
Jesteśmy nowoczesnym, regionalnym browarem, nie craftowym – mamy własne zaplecze produkcyjne, swój własny zakład, warzelnię, własnych technologów, firma zatrudnia ok. 200 osób i jest 5 browarem w Polsce, po wielkich i znanych koncernach. Nasze marki piwne mają rzesze wiernych fanów, szczególnie obsypywana nagrodami marka Trybunał, ale również Cornelius stworzony dla nowoczesnego miejskiego konsumenta, jak również typowo męski brand Beczkowe Mocne.
Projektując naszą stronę, na pewno nie należy zapomnieć o medalach, które – jak na wielu stronach browarów – podnoszą wiarygodność producenta i świadczą o jakości oferowanych przez niego produktów. Najnowsze medale znajdują się w załączniku, tam również jest logo Browaru Piotrków oraz packshoty piwa Beczkowe (pozostałe produkty można ściągnąć z w/w stron brandowych, z sekcji „Dla dystrybutora”).
Należy również przewidzieć użycie video – być może zaraz w intro, na wejściu. Posiadamy film kręcony z drona, nad browarem, miastem i okolicą (pola, lasy, jezioro, zachód słońca), którym chcemy się chwalić. Możemy to zrobić w jednym miejscu strony, możemy fragmentami, w zależności od projektu.
Doceniamy też ciekawe liternictwa (font ma również swoją rolę i nie służy jedynie do zapisu treści – to zawsze podnosi walor projektowy).
Pozdrawiamy,
Sulimar
Odbiorcy
Wybrane kolory
Gama kolorów
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany