ID grafika:
#19318
Nr pracy:
#280373
ID grafika:
#19318
Nr pracy:
#278183
ID grafika:
#19318
Nr pracy:
#278881
ID grafika:
#19318
Nr pracy:
#280083
ID grafika:
#19318
Nr pracy:
#279362
Przesyłam kolejny etap koncepcji w trzech odsłonach (każda podzielona na dwie wersje). Poprawiłem maga na kapłankę i nieco uszczegółowiłem postacie bohaterów jak i wybraną wersję nekromanty. Oczywiście jest to nadal nieukończona wersja każdej z postaci. Nie zamieszczam na razie postaci trupa i jego psa, ponieważ skupiłem się na poszukiwaniach w kwestii samego otoczenia. Każdy z trzech wariantów przedstawiam w dwóch odsłonach, również w wersji z niższymi budynkami. Przeglądałem zdjęcia miasta Kotor i widzę, że wiele budynków ma również więcej niż 2 piętra, stąd zachowałem propozycje wysokich budynków. Zachowałem je również, ze względu na fakt iż w moim przekonaniu lepiej one będą sprzyjały budowaniu grozy, napięcia i mroku. Z tego samego powodu pokazuję ponownie wersję z uliczką, która moim zdaniem również w dobry sposób kreuje atmosferę mroku, zagrożenia czychającego w ukryciu. Ale oczywiście to nie ja będę podejmował te decyzje, więc czekam na Pana komentarze. W wersji 2 oraz 3 przedstawiam otoczenie, które ma sugerować wspomniany przez Pana plac i bramę. Aby pojawiły się postacie trupa i psa, będę prawdopodobnie musiał przesunąć w dal plan z nekromantą, lub przybliżyć plan z bohaterami. Pozdrawiam Kacper Bednarek
2021-04-18 19:04Z budową napięcia ma Pan rację wąskiej uliczce wygląda to lepiej. Mnie osobiście 1.2. podoba się najbadziej. Postaci wyglądają coraz lepiej. Może nad tymi schodami po prawej uda się Panu stworzyć jakiś szyld wystający prostopadle do budynku w kierunku ulicy jakiegoś cechu rzemieślniczego.
2021-04-18 19:52