{[content]}
{[content]}

Pudełko do fabularnej gry fantasy

Numer projektu: #277613, Id grafika: #19318, dodany 1317 dni 1 h temu.
0
Fajne!
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Dzień dobry, Zamieszczam wstępne szkice kompozycji górnej części pudełka. Trzy propozycje różnią się od siebie wyłącznie postacią nekromanty. Jeśli sama kompozycja Państwu pasuję proszę o komentarz w kwestii, która opcja jest najlepsza. Na przybliżeniu znajduje się wstępne uszczegółowienie postaci nekromanty z wersji 1. Jest to oczywiście nadal nieukończona wersja postaci. Proszę również o komentarz w kwestii płci poszczególnych postaci. Zakładałem, że drugi mag, klęczący na ziemii będzie mężczyzną, natomiast łotr z łukiem będzie kobietą. Zastanawiałem się również nad dodaniem wychodzących z ziemi trupów, lub same ich ręce wyłaniające na górnej stronie ścian. Rozważam również dodanie ramki ozdobnej w celu zamknięcia kompozycji. W kwestii boków pudełka rozważam na tą chwilę trzy rozwiązania. 1. Umieszczeniu na każdym z boków różnych przeciwników: szczura, pająka, wiwernę oraz trupy wychodzące z ziemi. 2. Umieszczenie z każdej strony trupów wychodzących z ziemi, jednak na jednym boku dodanie nekromanty w tej samej pozycji co na przedniej części. 3. Umieszczenie powielonych postaci z przedniej części pudełka i dodanie ozdobnego elementu tak jak na wielu pudełkach gier D&D. Czekam na komentarze. Pozdrawiam Kacper Bednarek

2021-04-17 17:10

Koncepcja ok. Szkic 3. Wolałbym, żeby zamiast dwóch magów był jeden mag i jedna kapłanka albo odwrotnie. Chodzi o to by były to 2 kobiety, 2 mężczyzn, którzy reprezentują 4 profesje: żołnierza, łotra, czarodzieja, kapłana. Przedstawiciel której profesji będzie jakiej płci nie ma dla mnie znaczenia. Trupy nie powinny wychodzić z ziemi, ale po prostu poruszać się ulicami: świeże żywe trupy, które nie mają niczego w rękach, zgniłe żywe trupy które mogą mieć w rękach przedmioty codziennego użytku i szkielety, które mogą być ubrane i mieć w rękach broń (np: może to być były strażnik miejski, którego postać znajdzie Pan na Instagram) może znajdzie Pan miejsce dla nieumarłego i podgniłego psa. Takie potwory będą dołączone do gry. Załączam jeszcze ulice miasta Kotor: https://www.dreamstime.com/photos-images/kotor-street.html bo domy są tam raczej jedno piętrowe, pokryte charakterystyczną czerwoną dachówką. Może to panu jakoś pomoże. Scena którą pan przewidział rozegra się na niewielkim placu przed bramą prowadzącą do portu. Dochodzą do niej m.in. wąskie uliczki jak ta, którą załączył Pan na szkicach. Tu ma Pan link do instagram gdzie jest wrzuconych kilka postaci: https://www.instagram.com/polmrokrpg/

2021-04-17 17:59
Konkurs z ukrytymi pracami.