Zaproponowany projekt utrzymany jest w delikatnej kolorystyce złoto-fioletowej, której lekkość i finezja podkreślona jest dodatkowo przez subtelne symbole baniek mydlanych. Centralną część opakowania stanowi nowo opracowane logo ‘Reeds Air Freshener’ wraz z ilustracją kwiatu jaśminu, zamkniętego w bańce wody/powietrza. Poniżej logo mieści się nazwa trendu opakowania ‘3D Effects’, która zachowana jest w identycznym stylu oraz czcionce, co napis ‘Reeds Air Freshener’. W górnym fragmencie projektu znajdują się trójwymiarowe trójkąty, które wraz z wyżej wymienionymi szczegółami stanowią spójną całość. Każdy element projektu jest szczegółowo przemyślany i nieprzypadkowy. Projekt jest lekki, a zarazem bardzo symboliczny i intrygujący, a także niepowtarzalny, funkcjonalny i inspirujący.
2018-08-28 09:45
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Zaproponowany projekt utrzymany jest w delikatnej kolorystyce złoto-fioletowej, której lekkość i finezja podkreślona jest dodatkowo przez subtelne symbole baniek mydlanych. Centralną część opakowania stanowi nowo opracowane logo ‘Reeds Air Freshener’ wraz z ilustracją kwiatu jaśminu, zamkniętego w bańce wody/powietrza. Poniżej logo mieści się nazwa trendu opakowania ‘3D Effects’, która zachowana jest w identycznym stylu oraz czcionce, co napis ‘Reeds Air Freshener’. W górnym fragmencie projektu znajdują się trójwymiarowe trójkąty, które wraz z wyżej wymienionymi szczegółami stanowią spójną całość. Każdy element projektu jest szczegółowo przemyślany i nieprzypadkowy. Projekt jest lekki, a zarazem bardzo symboliczny i intrygujący, a także niepowtarzalny, funkcjonalny i inspirujący.
2018-08-28 09:45