Zaproponowany projekt utrzymany jest w delikatnej kolorystyce róż-fiolet, której lekkość i finezja podkreślona jest przez subtelne symbole baniek mydlanych. Centralną część opakowania stanowi nowo opracowane logo ‘Reeds Air Freshener’ wraz z ilustracją kwiatu jaśminu, zamkniętego w bańce wody/powietrza. Poniżej logo mieści się nazwa trendu opakowania ‘Set a mood’, która zachowana jest w identycznym stylu oraz czcionce co napis ‘Reeds Air Freshener’. W górnym fragmencie projektu znajduje się ilustracja palmy oraz hamaku, która wraz z wyżej wymienionymi szczegółami przenosi aspekt emocjonalny: relax, be happy, don’t worry. Każdy element projektu jest szczegółowo przemyślany i nieprzypadkowy. Całość jest lekka, a zarazem bardzo symboliczna i intrygująca, a także niepowtarzalna, funkcjonalna i inspirująca.
2018-08-28 09:34
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Zaproponowany projekt utrzymany jest w delikatnej kolorystyce róż-fiolet, której lekkość i finezja podkreślona jest przez subtelne symbole baniek mydlanych. Centralną część opakowania stanowi nowo opracowane logo ‘Reeds Air Freshener’ wraz z ilustracją kwiatu jaśminu, zamkniętego w bańce wody/powietrza. Poniżej logo mieści się nazwa trendu opakowania ‘Set a mood’, która zachowana jest w identycznym stylu oraz czcionce co napis ‘Reeds Air Freshener’. W górnym fragmencie projektu znajduje się ilustracja palmy oraz hamaku, która wraz z wyżej wymienionymi szczegółami przenosi aspekt emocjonalny: relax, be happy, don’t worry. Każdy element projektu jest szczegółowo przemyślany i nieprzypadkowy. Całość jest lekka, a zarazem bardzo symboliczna i intrygująca, a także niepowtarzalna, funkcjonalna i inspirująca.
2018-08-28 09:34