Zgodnie z prośba wykonałem, dla Państwa wszystkie wzory opakowań zgodnie z projektem przedstawionym wcześniej. Zachowałem wspólną linię dla wszystkich produktów odróżniając je kolorystyką, Ważne elementy, jak tło, nietypowe ikony zachowują spójność z logo i zwracają na siebie uwagę. Sam projekt pudełka ze względu na jego nietypowy charakter na pewno zwróci uwagę klienta i będzie się wyróżniał spośród innych produktów, Uważam że potencjalny klient chętnie sięgnie po tak zaprojektowanie opakowanie. Moje projekty wyróżnia także to że są nietypowe od typowych przedstawionych w konkursie. Starałem się także w sposób prosty za pomocą wymyślonych logotypów przedstawić charakter produktu. Tym samym powstały nazwy pochodzące od zwierząt, które charakteryzują poszczególne produkty. Nie zmieniałem kształtów okienek, ani opakowań, ponieważ zdaje sobie sprawę i z doświadczenia wiem, że to może znacznie prze drożyć sprawę, jednak mam w zanadrzu jeszcze kilka pomysłów na inne kształty pudełek z różnymi okienkami. Chciałbym jeszcze dodać że istnieje możliwość zastosowania w szczególności w opakowaniach z okienkiem, różnokolorowego wypełnienia, dzięki czemu uzyskamy dodatkowy efekt podkreślający linie produktu. Postawiłem na czytelność, efektowność, subtelność, nowoczesność, a przede wszystkim wyróżniłem Państwa produkty spośród innych dostępnych na rynku, a o to właśnie chodziło. Potencjalny klient który sięgnie po produkt marki 4WORLD, będzie miał pewność, że dobrze wybrał. Pozdrawiam i dziękuję za wyróżnienie.
2016-07-31 18:03
Witam, dziękuję za propozycję, ogólnie wykonał Pan to o co prosiłem jednak widzę tu kila nieścisłości które warto przemyśleć , po pierwsze ograniczenie brandingu na opakowaniach do małych prostokatów to chyba nie to co mój prezes uzna za atrakcyjny KV marki, oraz identyfikacja produktu ze zwierzętami może być problematyczna ponieważ mamy obecnie 1500 różnych produktów, proszę również pamiętać że nie wszystkie opakowania mają okienka i przemyśleć taką formę np dla podkładek (15 modeli), mam nadzieję że uda się Panu uwzględnić powyższe w swojej formie prezentacji produktu, pozdrawiam i czekam na prace
Zgodnie z prośba wykonałem, dla Państwa wszystkie wzory opakowań zgodnie z projektem przedstawionym wcześniej. Zachowałem wspólną linię dla wszystkich produktów odróżniając je kolorystyką, Ważne elementy, jak tło, nietypowe ikony zachowują spójność z logo i zwracają na siebie uwagę. Sam projekt pudełka ze względu na jego nietypowy charakter na pewno zwróci uwagę klienta i będzie się wyróżniał spośród innych produktów, Uważam że potencjalny klient chętnie sięgnie po tak zaprojektowanie opakowanie. Moje projekty wyróżnia także to że są nietypowe od typowych przedstawionych w konkursie. Starałem się także w sposób prosty za pomocą wymyślonych logotypów przedstawić charakter produktu. Tym samym powstały nazwy pochodzące od zwierząt, które charakteryzują poszczególne produkty. Nie zmieniałem kształtów okienek, ani opakowań, ponieważ zdaje sobie sprawę i z doświadczenia wiem, że to może znacznie prze drożyć sprawę, jednak mam w zanadrzu jeszcze kilka pomysłów na inne kształty pudełek z różnymi okienkami. Chciałbym jeszcze dodać że istnieje możliwość zastosowania w szczególności w opakowaniach z okienkiem, różnokolorowego wypełnienia, dzięki czemu uzyskamy dodatkowy efekt podkreślający linie produktu. Postawiłem na czytelność, efektowność, subtelność, nowoczesność, a przede wszystkim wyróżniłem Państwa produkty spośród innych dostępnych na rynku, a o to właśnie chodziło. Potencjalny klient który sięgnie po produkt marki 4WORLD, będzie miał pewność, że dobrze wybrał. Pozdrawiam i dziękuję za wyróżnienie.
2016-07-31 18:03Witam, dziękuję za propozycję, ogólnie wykonał Pan to o co prosiłem jednak widzę tu kila nieścisłości które warto przemyśleć , po pierwsze ograniczenie brandingu na opakowaniach do małych prostokatów to chyba nie to co mój prezes uzna za atrakcyjny KV marki, oraz identyfikacja produktu ze zwierzętami może być problematyczna ponieważ mamy obecnie 1500 różnych produktów, proszę również pamiętać że nie wszystkie opakowania mają okienka i przemyśleć taką formę np dla podkładek (15 modeli), mam nadzieję że uda się Panu uwzględnić powyższe w swojej formie prezentacji produktu, pozdrawiam i czekam na prace
2016-08-01 08:48