#4760
42
1342
Zakończony
Szanowni graficy, ogłaszam konkurs na zaprojektowanie okładki książki zatytułowanej:
"Informacje Pożądane
Poznaj moc informacji publikowanych w internecie"
W procesie kreacji może okazać się pomocny tekst, który planuję zamieścić na tylnej stronie okładki, a mianowicie:
Wyobraź sobie loterię, w której za los płaci się dopiero po odebraniu wygranej. I to tylko pod warunkiem, że wygrana przypadnie do gustu uczestnikowi!
W świecie gier liczbowych taka sytuacja jest raczej niemożliwa i od razu budzi podejrzenie istnienia „drugiego dna”. To porównanie ma jednak służyć wyłącznie jako analogia do modelu funkcjonowania przemysłu reklamy online. Jeżeli uczestnikami tej „loterii” są przedsiębiorcy, „loteria” – działaniem w wirtualnym świecie, a nagrodą w niej – napływ lukratywnych zleceń czy ogólny żywiołowy rozwój biznesu, to czy jest możliwa taka organizacja „loterii” w świecie reklamy online, której zasady są tak niewiarygodne jak warunki opisane powyżej?
Odpowiedź znajdziesz w książce
Odbiorcy
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany