Witam,
Moja propozycja logotypu pokazuje, jak w przyjemny dla oka sposób może oddziaływać na odbiorcę język wizualny. Uważam, że w branży, z którą tutaj mamy do czynienia na polskim rynku brakuje tego elementu w identyfikacji wizualnej baaardzo.... Najbardziej to właściwie widać po tym, jak prezentują się kompostowe pojazdy poruszające się po polskich drogach. Brakuje na nich nie tylko koloru, ale i takiej żywotności, powera i zachęty żeby iść w ten recycling, uważniej segregować odpady itd.
Moim zdaniem, jest to o tyle istotne, żeby świadomość konsumenta w stosunku do segregacji i recyclingu cały czas pnęła się w górę, a reklama ma o tym przypominać. To jest też ważne w przypadku edukowania najmłodszego pokolenia. Ten biznes powinien pokazywać, jak marka może być "eko friendly" i zamiast odstraszać, budzić zainteresowanie.
Monogram mojego logo ma wpleciony element obgryzionego jabłka. Subtelnie i bez przaśności pokazuje, z jakim profilem działalności ma się do czynienia.
A ponieważ nazwa jest wybitnie długa i problematyczna, pozwolę sobie zasugerować aby mocno się Państwo tu skoncentrowali na typografii. Odpowiednia czcionka, układ, dobór piktogramów, umiejętne przekształcenie symboliki w sygnecie, tak aby można jego element wykorzystać w budowaniu języka identyfikacji wizualnej może zdziałać w tym przypadku cuda wizerunkowe.... :)
Jestem otwarta na współpracę i zachęcam do kontaktu.
Pozdrawiam
2024-04-20 19:14
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam, Moja propozycja logotypu pokazuje, jak w przyjemny dla oka sposób może oddziaływać na odbiorcę język wizualny. Uważam, że w branży, z którą tutaj mamy do czynienia na polskim rynku brakuje tego elementu w identyfikacji wizualnej baaardzo.... Najbardziej to właściwie widać po tym, jak prezentują się kompostowe pojazdy poruszające się po polskich drogach. Brakuje na nich nie tylko koloru, ale i takiej żywotności, powera i zachęty żeby iść w ten recycling, uważniej segregować odpady itd. Moim zdaniem, jest to o tyle istotne, żeby świadomość konsumenta w stosunku do segregacji i recyclingu cały czas pnęła się w górę, a reklama ma o tym przypominać. To jest też ważne w przypadku edukowania najmłodszego pokolenia. Ten biznes powinien pokazywać, jak marka może być "eko friendly" i zamiast odstraszać, budzić zainteresowanie. Monogram mojego logo ma wpleciony element obgryzionego jabłka. Subtelnie i bez przaśności pokazuje, z jakim profilem działalności ma się do czynienia. A ponieważ nazwa jest wybitnie długa i problematyczna, pozwolę sobie zasugerować aby mocno się Państwo tu skoncentrowali na typografii. Odpowiednia czcionka, układ, dobór piktogramów, umiejętne przekształcenie symboliki w sygnecie, tak aby można jego element wykorzystać w budowaniu języka identyfikacji wizualnej może zdziałać w tym przypadku cuda wizerunkowe.... :) Jestem otwarta na współpracę i zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam
2024-04-20 19:14