#5213
27
1100
Zakończony
Ogłaszamy konkurs na logotyp dla eBooka podróżniczego.
Poniżej szczegóły dotyczące firmy:
Nazwa firmy:
"Turn the trips"
Skojarzenie z: turn the tables - czyli odwrócenie sytuacji na korzyść, żeby "trip" nie był nudny, szablonowy, bez pomysłu
Skojarzenia z logotypem:
Wyjątkowe podróże, nie wg szablonu
Kolory;
Niebieskie/tuskusowe plus mocny akcent np: żółty, pomarańczowy, bordowy
Klient:
27-45 lat, młody jeżdżący nie do Egiptu na 2 tygodnie tylko kilka razy w roku na citybreaks albo wypady nad morze, aktywna osoba, pracuje, z dużego miasta, jeździ z partnerem lub znajomymi lub sam, nie w wielkiej grupie, jeździ na krótkie wyjazdy, budżet wyższy niż niższy
Na wyjezdzie chce się skupić na aktywnym wypoczynku (nie koniecznie sport, doświadczenia i chce mieć historie do opowiedzenia jak wróci. Zabytki /muzea doceniają „piękno” ale nie będą stać w kolejce żeby koniecznie tam wejsc na 4 godziny)
Komunikacja z klientem:
na luzie, zabawna
Nasza marka jest:
przyjazna
dostepna
Wysokiej jakości
autentyczna
zabawna
spontaniczna
Dbająca o szczegóły
kreatywna
Cecha:
nowoczesnosc
Zabawa
prostota
geometria / eco
Przedmiot w logo:
karuzela - taka z konikami dla dzieci
okno samolotu z karuzela w środku? - tu mamy wątpliwości czy będzie cokolwiek widać
Najważniejsze żeby logo dobrze wyglądało tez na instagramie, a nie było bardzo szczegółowe/dużo detali że nie wiadomo co to jest w okienku
Czcionka:
Załączam wygenerowane automatycznie poglądy czcionki - Carley Regular otf (400) font - mamy ją zakupioną
Odbiorcy
Wybrane kolory
Gama kolorów
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany