Logo nawiązuje do postaci Kmiecia. Na głowie ma czapkę z pawich piór co jest kolejnym nawiązaniem do kultury chłopskiej. Logo jest uproszczone w celu poprawy widoczności. Inspiracją do powstania logotypu były znalezione zdjęcia testerów jakości wina, którzy pochylając się i wąchając trunek sprawdzali jego jakość. Napis winnica jest stworzony przy użyciu nowoczesnego kroju pisma, co nawiązuje do inspiracji marki, wybiegania planami w przyszłość. Napis Kmiecia został z kolei stworzony tradycyjnym krojem pisma, będący nawiązaniem do podpisu. Zestawienie nowoczesnej i tradycyjnej typografii ma za cel połączenie tradycyjnych wartości z przyszłościowymi planami rozwoju marki. Dobierając font szukałem balansu pomiędzy czytelnością a charakterystycznymi elementami pisma odręcznego.
Zaprojektowałem 3 rodzaje logo. Dla przestrzeni pionowych znak graficzny występuje nad nazwą marki. W przypadku wersji poziomych znak występuje obok. Dla bardzo małych przestrzeni takich jak długopis przygotowałem wariant bazujący na samej typografii.
Przechodząc do kwestii kolorystycznej. W zaprojektowanych etykietach na wino, logo występuje na białym tle. Nie mniej jednak na potrzeby komunikacji innymi kanałami przygotowałem przykładowe zestawienie kolorystyczne. .Przygotowałem zestawienie kolorów dla różnych kolorów.
Logo nawiązuje do postaci Kmiecia. Na głowie ma czapkę z pawich piór co jest kolejnym nawiązaniem do kultury chłopskiej. Logo jest uproszczone w celu poprawy widoczności. Inspiracją do powstania logotypu były znalezione zdjęcia testerów jakości wina, którzy pochylając się i wąchając trunek sprawdzali jego jakość. Napis winnica jest stworzony przy użyciu nowoczesnego kroju pisma, co nawiązuje do inspiracji marki, wybiegania planami w przyszłość. Napis Kmiecia został z kolei stworzony tradycyjnym krojem pisma, będący nawiązaniem do podpisu. Zestawienie nowoczesnej i tradycyjnej typografii ma za cel połączenie tradycyjnych wartości z przyszłościowymi planami rozwoju marki. Dobierając font szukałem balansu pomiędzy czytelnością a charakterystycznymi elementami pisma odręcznego. Zaprojektowałem 3 rodzaje logo. Dla przestrzeni pionowych znak graficzny występuje nad nazwą marki. W przypadku wersji poziomych znak występuje obok. Dla bardzo małych przestrzeni takich jak długopis przygotowałem wariant bazujący na samej typografii. Przechodząc do kwestii kolorystycznej. W zaprojektowanych etykietach na wino, logo występuje na białym tle. Nie mniej jednak na potrzeby komunikacji innymi kanałami przygotowałem przykładowe zestawienie kolorystyczne. .Przygotowałem zestawienie kolorów dla różnych kolorów.
2022-12-27 09:39