Forma znaku nawiązuje do litery A. Logo łączy w sobie koncepcje jezdni oraz książek , które mają na celu zasymbolizować proces dokonywania rezerwacji. Logotyp powinien być funkcjonalny, zarówno w pionie jak i poziomie. Mockupy pokazują zastosowanie znaków graficznych w obu orientacjach. Logo ( sam znak bez nazwy firmy) można stosować na bardzo małych przestrzeniach takich jak ikona aplikacji mobilnej czy favicon.
Kolorystyka stonowana, w mojej koncepcji odzwierciedla profesjonalizm firmy, poprzez zastosowanie koloru czarnego(dokładnie ciemny niebieski wchodzący w czerń), który w psychologii kolorów oznacza profesjonalizm, natomiast niebieski zaufanie, co wydaje się być kluczowe w branży związanej z wypożyczaniem różnych aktywów.
2022-08-14 20:58
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Forma znaku nawiązuje do litery A. Logo łączy w sobie koncepcje jezdni oraz książek , które mają na celu zasymbolizować proces dokonywania rezerwacji. Logotyp powinien być funkcjonalny, zarówno w pionie jak i poziomie. Mockupy pokazują zastosowanie znaków graficznych w obu orientacjach. Logo ( sam znak bez nazwy firmy) można stosować na bardzo małych przestrzeniach takich jak ikona aplikacji mobilnej czy favicon. Kolorystyka stonowana, w mojej koncepcji odzwierciedla profesjonalizm firmy, poprzez zastosowanie koloru czarnego(dokładnie ciemny niebieski wchodzący w czerń), który w psychologii kolorów oznacza profesjonalizm, natomiast niebieski zaufanie, co wydaje się być kluczowe w branży związanej z wypożyczaniem różnych aktywów.
2022-08-14 20:58