{[content]}
{[content]}

Logo dla firmy zajmującej się sprzedażą mebli i wyposażenia wnętrz

Numer projektu: #293202, Id grafika: #17346, dodany 1160 dni 6 h temu.
2
Fajne!
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Dzień dobry. Niestety, ze względu na panujący tu regulamin, nie mogę się przedstawić, ale chciałbym opowiedzieć w kilku zdaniach o przygotowanym przeze mnie projekcie. Myśl przewodnia, która definiuje cały projekt to - MeHome wypełnia wnętrze domu. Logotyp przedstawia dom, jako pustą przestrzeń, pudło, skrzynię, której wnętrze wypełnia MeHome. Myśl ta jest odzwierciedleniem działalności Państwa marki - bogata oferta różnorodnych produktów ; miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie ; sklep, z którym można wyposażyć cały dom. Całość jest zachowana w prostej formie, aby nie sugerować konkretnego stylu oferowanych produktów, ale też dlatego, że podstawą wizerunku, który ma być wysoce rozpoznawalny i ponadczasowy jest prostota (cecha wszystkich kultowych wizerunków marek). Postawiłem na logotyp, czyli logo, którego nieodłączną częścią jest nazwa firmy. Zaletą tego rozwiązania jest to, że niezależnie od tego, gdzie logo się znajdzie, zawsze będzie informowało o tym, jak firma się nazywa i jak do niej dotrzeć. Może to znacznie podnieść rozpoznawalność firmy. Podstawą logotypu jest najprostsza, najbardziej zakorzeniona w świadomości odbiorców bryła domu. Czcionka jest prosta, a nazwę podzieliłem, aby wyodrębnić charakterystyczne „Me”, oraz aby zbudować wrażenie pięter domu. Jako kolor wiodący wybrałem czerwień, czyli kolor będący symbolem rodziny, miłości, ogniska domowego. Jest ona jednak w specyficznym, lekko wygaszonym, ceglanym odcieniu, co dodatkowo łączy się z symbolicznym obrazem domu. Połączenie bardzo prostej formy, nazwy w logo i koloru czerwonego w wizerunkach marek związanych z wyposażeniem wnętrz, sprawdziło się już wielokrotnie. Na taki krok zdecydowały się chociażby takie marki, jak: Home&you, Meble VOX, Komfort, Black Red White, Agata Meble (polecam zaznajomić się z wizerunkami tych marek). Mimo podobnych cech, każdy z tych wizerunków - również moja propozycja dla MeHome - zachowuje swój indywidualny charakter.

2021-09-18 21:13