Chciałbym państwu zaprezentować swoją propozycję przedstawienia państwa firmy.
Przy wariancjach kolorystycznych jest o tyle taki problem, że potrzebujemy informacji, do jakiego typu klienta b2b chcemy trafić.
Każdy kolor i jego intensywność ma swoje znaczenie i swoje zadanie, które z nauk psychologicznych w większości je spełnia. Prosiłbym o doprecyzowanie, czy ma być to klient który szybko podejmuje decyzję, bądź jest oszczędny itd..
Każda informacja dla mnie jest na wagę złota co pozwala na przedstawienie idealnej propozycji dla państwa.
Powyższe logo przestawia firmę która chce podjąć współpracę z klientem o spokojniejszym charakterze, który potrafi podjąć decyzję opierając się o swoje możliwości finansowe, w wyniku czego z takim logo o takiej kolorystyce, jesteśmy w stanie pozyskać długofalową współpracę z przykładowym przedsiębiorcą, ponieważ nie podejmie on agresywnej i szybkiej nieprzemyślanej decyzji jak to bywa w firmach z logo koloru czerwonego.
Należy zawsze pamiętać, że logo jest naszą wizytówką, czymś co klient widzi jako pierwszy czynnik.
Z poważaniem, Mikołaj Kamiński.
2021-06-28 12:23
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Chciałbym państwu zaprezentować swoją propozycję przedstawienia państwa firmy. Przy wariancjach kolorystycznych jest o tyle taki problem, że potrzebujemy informacji, do jakiego typu klienta b2b chcemy trafić. Każdy kolor i jego intensywność ma swoje znaczenie i swoje zadanie, które z nauk psychologicznych w większości je spełnia. Prosiłbym o doprecyzowanie, czy ma być to klient który szybko podejmuje decyzję, bądź jest oszczędny itd.. Każda informacja dla mnie jest na wagę złota co pozwala na przedstawienie idealnej propozycji dla państwa. Powyższe logo przestawia firmę która chce podjąć współpracę z klientem o spokojniejszym charakterze, który potrafi podjąć decyzję opierając się o swoje możliwości finansowe, w wyniku czego z takim logo o takiej kolorystyce, jesteśmy w stanie pozyskać długofalową współpracę z przykładowym przedsiębiorcą, ponieważ nie podejmie on agresywnej i szybkiej nieprzemyślanej decyzji jak to bywa w firmach z logo koloru czerwonego. Należy zawsze pamiętać, że logo jest naszą wizytówką, czymś co klient widzi jako pierwszy czynnik. Z poważaniem, Mikołaj Kamiński.
2021-06-28 12:23