{[content]}
{[content]}

Logo gabinetu psychiatrycznego

Numer projektu: #256169, Id grafika: #18456, dodany 1465 dni 13 h temu.
Zgłoś nadużycie

Komentarze

EKSPLIKACJA PROJEKTU – NAZWA: Powszechnie wiadomo, że profesjonalne przedsiębiorstwo nie istnieje bez chwytliwej, wyróżniającej go na tle konkurencji nazwy. W związku z tym, projektując logo dla Państwa gabinetu psychiatrycznego, pozwolono sobie na zaproponowanie nazwy, która pomoże Państwu zaistnieć w świadomości potencjalnych pacjentów. „In mente” to łaciński zwrot oznaczający „w umyśle”, co w klarowny sposób oddaje sens Państwa działalności. Łacina zaś jest językiem ściśle związanym z naukami medycznymi. LOGO: Mózg, profile twarzy, dymek pełen myśli, dialog, pracujące koła zębate czy nawet znaki zapytania. To wszystko właśnie przychodzi nam pierwsze do głowy, kiedy pomyślimy o psychiatrii bądź psychologii. Skojarzenia tak banalne i sztampowe, że posługujące się tymi symbolami instytucje zaczynają zlewać się ze sobą zatracając swój unikalny wyraz. Z tego powodu w niniejszym projekcie zdecydowano się zastosować bardziej wyszukane i nowocześniejsze rozwiązanie, zachowując przy tym wciąż modny minimalizm oraz elegancki wygląd logo. Kropkę nad literą „i” zastąpiono sygnetem przedstawiającym wnętrze żarówki, która jest symbolem wpadnięcia na pomysł jak rozwiązać dany problem, w tym przypadku problem natury psychicznej. Oznacza, że placówce przyświeca cel, którym jest fachowa pomoc drugiemu człowiekowi. Gwarantuje pacjentom otrzymanie wsparcia, jakiego potrzebują. Znak ten przypomina również fotel, który często można spotkać w gabinetach psychiatrycznych. Z kolei szeryfowy font podkreśla profesjonalizm i rzetelność firmy. KOLORYSTYKA: Cały projekt przyobleczono niebieskimi barwami, bardzo popularnymi wśród podmiotów związanych z psychiką ze względu na swoje nieodzowne skojarzenia z doświadczeniem i zaufaniem, a także poczuciem bezpieczeństwa. Doskonale wprowadzają spokojny nastrój i zapewniają pacjenta, że trafił w odpowiednie ręce. W projekcie zrezygnowano z ciepłych barw, takich jak żółć czy pomarańcz, z obawy przed ich infantylnym oraz nieprofesjonalnym wydźwiękiem.

2020-12-18 06:29