W tym projekcie stawiam na oczywistą prostotę.
Nie ma co robić jakiegoś bajerowego logo dla tzw "fashion store" z takiego powodu, że wszystkie najpopularniejsze marki używają po prostu nazwy w 1 wielkiej czcionce jako ich logo. Przeglądając wasz instagram widzę, że odzież jest właśnie trochę szalona odważna ale w tym samym momencie bardzo ciekawa, taka jak właśnie fashion powinna być. W logo literka "i" jest mniejsza i kolor jest zmieniony na pomarańczowy tak aby reprezentowało to numer 1 (to właśnie numer 1 firma do zakupu tego typu odzieży) oraz jest to "i" z brakującą kropką... Tak jak brakującej tej odzieży właśnie w garderobie klienta. Ta kropka to oznaka braku wypełnienia swojej garderoby ze strony klienta.
2020-07-14 14:17
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
W tym projekcie stawiam na oczywistą prostotę. Nie ma co robić jakiegoś bajerowego logo dla tzw "fashion store" z takiego powodu, że wszystkie najpopularniejsze marki używają po prostu nazwy w 1 wielkiej czcionce jako ich logo. Przeglądając wasz instagram widzę, że odzież jest właśnie trochę szalona odważna ale w tym samym momencie bardzo ciekawa, taka jak właśnie fashion powinna być. W logo literka "i" jest mniejsza i kolor jest zmieniony na pomarańczowy tak aby reprezentowało to numer 1 (to właśnie numer 1 firma do zakupu tego typu odzieży) oraz jest to "i" z brakującą kropką... Tak jak brakującej tej odzieży właśnie w garderobie klienta. Ta kropka to oznaka braku wypełnienia swojej garderoby ze strony klienta.
2020-07-14 14:17