Proste logo, nie przesadzone, łatwy przekaz - patrząc od razu wiadomo o co chodzi. Użyłem dwóch lekkich podstawowych kolorów związanych z tematem, słowo "green" świadomie komponuje się z planetą, która jednocześnie niesie przekaz ekologii i recyklingu dzięki strzałkom. Żeby z tym nie przesadzić i nie zatracić sensu firmy, celowo podkreśliłem słowo "distribution" i połączyłem je perfekcyjnie ze strzałką, tą samą, którą mamy na kuli. Pod tym wszystkim swobodny i czytelny dopisek "care for the future". Całość świetnie prezentuje się na rozmaitych tłach, a sam znak jest spójny i nie powinno być problemu z jego drukowaniem.
2020-04-06 21:04
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Proste logo, nie przesadzone, łatwy przekaz - patrząc od razu wiadomo o co chodzi. Użyłem dwóch lekkich podstawowych kolorów związanych z tematem, słowo "green" świadomie komponuje się z planetą, która jednocześnie niesie przekaz ekologii i recyklingu dzięki strzałkom. Żeby z tym nie przesadzić i nie zatracić sensu firmy, celowo podkreśliłem słowo "distribution" i połączyłem je perfekcyjnie ze strzałką, tą samą, którą mamy na kuli. Pod tym wszystkim swobodny i czytelny dopisek "care for the future". Całość świetnie prezentuje się na rozmaitych tłach, a sam znak jest spójny i nie powinno być problemu z jego drukowaniem.
2020-04-06 21:04