Dzień dobry,
Jak słusznie Państwo zauważyli aktualnie powstało bardzo dużo firm oferujących lody rzemieślnicze, co sprawia, że niełatwo jest się wyróżnić na tle konkurencji. Jednak jest to jak najbardziej możliwe, jeśli ma się strategie marki i zna się swoją grupę docelową. W ramach takiego konkursu nie da się tego opracować ' jak należy' że tak to ujmę ;) Jednak kilka dodatkowych pytań na pewno pomogło by mi w projektowaniu, a Państwu w prowadzeniu firmy i pozyskiwaniu klientów.
W związku z tym chciałabym dopytać o:
1. Czy mają Państwo jakieś dane na temat grupy docelowej (czym dokładniejsze tym lepsze, warto się też zastanowić dla jakiego typu ludzi ważne jest to, żeby lody były naturalne)
2. Czy nazwa ma jakieś drugie dno? Moje lody - czyli kogo? (Żeby wyróżnić markę ważny jest mocny punkt zaczepienia, np. czy są to moje lody - lody krakowiaka, a może ulica, na której będzie znajdować się lodziarnia ma coś swojego, ciekawego co mogłoby być punktem zaczepienia dla Państwa znaku?
3. Piszą Państwo, że mają już Cukiernie i Piekarnie i że nie chcą Państwo robić firmy pod tym samym barndem. Jednak marka córka może w bardzo luźny sposób nawiązywać do firmy istniejącej, może być jej bardziej młodzieżową, luźną wersją (w takim wypadku świetnie sprawdziłyby się dedykowane ilustrację dla marki i np. mocne typograficzne logo) Projektując w taki sposób, może byłoby też łatwiej znaleźć coś co będzie oddawać to MOJE lody, sprawi, że marka będzie charakterystyczna i zapamiętywana. Czy braliby Państwo pod uwagę takie rozwiązanie?
4. Czy przychodzi Państwu coś do głowy co byłoby pomocne i charakterystyczne tylko dla Państwa firmy z lodami?
Pozdrawiam,
Ola
2019-12-10 21:05
Witam. 1. Nasza firma to Piekarnia Iwona oraz Cukiernia Iwona. Posiadamy kilka swoich punktów sprzedażowych w Krakowie ( sprzedaż Pieczywa i wyrobów cukierniczych). Chcemy do tych punktów dodać sprzedaż lodów. Zatem wstępnie nie będą to lodziarnie a bardziej punkty cukiernicze gdzie dodatkowa będzie sprzedaż. Możliwe ze tez powstaną punkty - lodziarnie w przyszłości. Nie chcieliśmy nawiązywać do nazwy firmy gdyż głupio by to brzmiało „lody u Iwony” itp. Dlatego pomyśleliśmy o nowej nazwie tylko dla lodów. Na naszych punktach dołożylibyśmy banery, reklamy z logiem lodów . W wyniku czego zrobilibyśmy punkt cukierniczy ale i tez mała lodziarnie. Mając kiła punktów na początku może uda się łatwiej wypromować już nazwę. Później możliwa było by rozszerzenie tej działalności. itd. 2. Nazwę Moje Lody wybraliśmy ze względu ze jest chwytliwa, prosta i dobrze się kojarzy. Moje lody tzn te które najbardziej lubimy czyli moje , twoje . Mamy nadzieje ze klient po ich spróbowaniu powie o to moje ulubione lody czyli moje lody :) Będziemy działać mocno marketingowo na rynku lokalnym. Obecnie uczymy się tego rzemiosła od najlepszych w szkole w Bolonii. Gdzie lodziarstwie jest tam na najwyższym poziomie. Grupa docelowa to każdy z okolicy ale tez chcemy by lody były rozpoznawalne na cały Kraków a później kto wie :)
2019-12-11 00:00
Logo mogło by nawiązywać do naszego obecnego ale chyba było by to ciężko ugryźć stad pomysł o nowym. Aczkolwiek jesteśmy tez otwarci na propozycje. Pzdr
2019-12-11 00:03
Logo mogło by nawiązywać do naszego obecnego ale chyba było by to ciężko ugryźć stad pomysł o nowym. Aczkolwiek jesteśmy tez otwarci na propozycje. Pzdr
2019-12-11 00:03
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Dzień dobry, Jak słusznie Państwo zauważyli aktualnie powstało bardzo dużo firm oferujących lody rzemieślnicze, co sprawia, że niełatwo jest się wyróżnić na tle konkurencji. Jednak jest to jak najbardziej możliwe, jeśli ma się strategie marki i zna się swoją grupę docelową. W ramach takiego konkursu nie da się tego opracować ' jak należy' że tak to ujmę ;) Jednak kilka dodatkowych pytań na pewno pomogło by mi w projektowaniu, a Państwu w prowadzeniu firmy i pozyskiwaniu klientów. W związku z tym chciałabym dopytać o: 1. Czy mają Państwo jakieś dane na temat grupy docelowej (czym dokładniejsze tym lepsze, warto się też zastanowić dla jakiego typu ludzi ważne jest to, żeby lody były naturalne) 2. Czy nazwa ma jakieś drugie dno? Moje lody - czyli kogo? (Żeby wyróżnić markę ważny jest mocny punkt zaczepienia, np. czy są to moje lody - lody krakowiaka, a może ulica, na której będzie znajdować się lodziarnia ma coś swojego, ciekawego co mogłoby być punktem zaczepienia dla Państwa znaku? 3. Piszą Państwo, że mają już Cukiernie i Piekarnie i że nie chcą Państwo robić firmy pod tym samym barndem. Jednak marka córka może w bardzo luźny sposób nawiązywać do firmy istniejącej, może być jej bardziej młodzieżową, luźną wersją (w takim wypadku świetnie sprawdziłyby się dedykowane ilustrację dla marki i np. mocne typograficzne logo) Projektując w taki sposób, może byłoby też łatwiej znaleźć coś co będzie oddawać to MOJE lody, sprawi, że marka będzie charakterystyczna i zapamiętywana. Czy braliby Państwo pod uwagę takie rozwiązanie? 4. Czy przychodzi Państwu coś do głowy co byłoby pomocne i charakterystyczne tylko dla Państwa firmy z lodami? Pozdrawiam, Ola
2019-12-10 21:05Witam. 1. Nasza firma to Piekarnia Iwona oraz Cukiernia Iwona. Posiadamy kilka swoich punktów sprzedażowych w Krakowie ( sprzedaż Pieczywa i wyrobów cukierniczych). Chcemy do tych punktów dodać sprzedaż lodów. Zatem wstępnie nie będą to lodziarnie a bardziej punkty cukiernicze gdzie dodatkowa będzie sprzedaż. Możliwe ze tez powstaną punkty - lodziarnie w przyszłości. Nie chcieliśmy nawiązywać do nazwy firmy gdyż głupio by to brzmiało „lody u Iwony” itp. Dlatego pomyśleliśmy o nowej nazwie tylko dla lodów. Na naszych punktach dołożylibyśmy banery, reklamy z logiem lodów . W wyniku czego zrobilibyśmy punkt cukierniczy ale i tez mała lodziarnie. Mając kiła punktów na początku może uda się łatwiej wypromować już nazwę. Później możliwa było by rozszerzenie tej działalności. itd. 2. Nazwę Moje Lody wybraliśmy ze względu ze jest chwytliwa, prosta i dobrze się kojarzy. Moje lody tzn te które najbardziej lubimy czyli moje , twoje . Mamy nadzieje ze klient po ich spróbowaniu powie o to moje ulubione lody czyli moje lody :) Będziemy działać mocno marketingowo na rynku lokalnym. Obecnie uczymy się tego rzemiosła od najlepszych w szkole w Bolonii. Gdzie lodziarstwie jest tam na najwyższym poziomie. Grupa docelowa to każdy z okolicy ale tez chcemy by lody były rozpoznawalne na cały Kraków a później kto wie :)
2019-12-11 00:00Logo mogło by nawiązywać do naszego obecnego ale chyba było by to ciężko ugryźć stad pomysł o nowym. Aczkolwiek jesteśmy tez otwarci na propozycje. Pzdr
2019-12-11 00:03Logo mogło by nawiązywać do naszego obecnego ale chyba było by to ciężko ugryźć stad pomysł o nowym. Aczkolwiek jesteśmy tez otwarci na propozycje. Pzdr
2019-12-11 00:03