Projekt nawiązujący w pewnym zakresie do nazwy, a właciwie jej części. Sądzę, że bardzo sensownie jest wykorzystać tą cechę. Zgodnie z tym co wiemy o percepcji nazw, logotypów, znaków szczególnych, zresztą nie tylko w reklamie, wykorzystywanie łatwo zapamiętywalnych i co ważne spójnych komunikatów przynosi kolosalne efekty. Jest to doskonale opisane w choćby tej książce: https://helion.pl/ksiazki/wizualny-mlotek-jak-wbic-do-glowy-przekaz-marki-dzieki-emocjonalnej-sile-obrazu-laura-ries-al-ries,wizmlo.htm#format/d/ Ale mechanizm synergii w budowaniu przekazu jest znany i opisywany od lat. Dlatego właśnie zdecydowałem się na taki kształt w tej propozycji. To jest coś, co jeśli się raz zobaczy i powiąże z nazwą, to już nie da się "odzobaczyć" i zapomnieć. W przeciwieństwie do innych znaków, które można by stosować zamiennie z setką nazw i z żadną nie będą tworzyły tak silnego powiązania.
2019-11-28 15:42
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Projekt nawiązujący w pewnym zakresie do nazwy, a właciwie jej części. Sądzę, że bardzo sensownie jest wykorzystać tą cechę. Zgodnie z tym co wiemy o percepcji nazw, logotypów, znaków szczególnych, zresztą nie tylko w reklamie, wykorzystywanie łatwo zapamiętywalnych i co ważne spójnych komunikatów przynosi kolosalne efekty. Jest to doskonale opisane w choćby tej książce: https://helion.pl/ksiazki/wizualny-mlotek-jak-wbic-do-glowy-przekaz-marki-dzieki-emocjonalnej-sile-obrazu-laura-ries-al-ries,wizmlo.htm#format/d/ Ale mechanizm synergii w budowaniu przekazu jest znany i opisywany od lat. Dlatego właśnie zdecydowałem się na taki kształt w tej propozycji. To jest coś, co jeśli się raz zobaczy i powiąże z nazwą, to już nie da się "odzobaczyć" i zapomnieć. W przeciwieństwie do innych znaków, które można by stosować zamiennie z setką nazw i z żadną nie będą tworzyły tak silnego powiązania.
2019-11-28 15:42