Dlaczego takie kolory? Otóż i zielony i błekit nawiązują do ekologii i efektywności, a to jest solidna podstawa, na której marketing oparty obecnie świetnie się sprawdza. Układ znaku zaś delikatnie nawiązuje do starego znaku CPN - co podświadomie może (wśród starszych klientów) ułatwić budowanie rozpoznawalności. Za to sam "zawijany" kształt nadaje nowoczesnej, "płynnej" konsystencji samemu znakowi. Ostre "żądło" nawiązuje do systemów wtryskowych.
2019-12-06 09:32
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Dlaczego takie kolory? Otóż i zielony i błekit nawiązują do ekologii i efektywności, a to jest solidna podstawa, na której marketing oparty obecnie świetnie się sprawdza. Układ znaku zaś delikatnie nawiązuje do starego znaku CPN - co podświadomie może (wśród starszych klientów) ułatwić budowanie rozpoznawalności. Za to sam "zawijany" kształt nadaje nowoczesnej, "płynnej" konsystencji samemu znakowi. Ostre "żądło" nawiązuje do systemów wtryskowych.
2019-12-06 09:32