Z racji tego, że marka nie zajmuje się sprzedażą żywności postawiono w projekcie na elegancje. Zaproponowany znak symbolizuje naturę, dzień i noc. Starano się unikać dosłowności i odróżnić znak od innych marek ekologicznych powiązanych z branżą spożywczą. Zaproponowane kolory wpisują się w obecne trendy firm - manufaktur opartych o wartości takie jak dbanie o środowisko. Kolorystyka oraz tak zaprojektowany znak wyróżni firmę na rynku wśród konkurencji. Znak będzie się również dobrze prezentował w wersji monochromatycznej wydrukowany na tak zwanym papierze eco.
Z racji tego, że marka nie zajmuje się sprzedażą żywności postawiono w projekcie na elegancje. Zaproponowany znak symbolizuje naturę, dzień i noc. Starano się unikać dosłowności i odróżnić znak od innych marek ekologicznych powiązanych z branżą spożywczą. Zaproponowane kolory wpisują się w obecne trendy firm - manufaktur opartych o wartości takie jak dbanie o środowisko. Kolorystyka oraz tak zaprojektowany znak wyróżni firmę na rynku wśród konkurencji. Znak będzie się również dobrze prezentował w wersji monochromatycznej wydrukowany na tak zwanym papierze eco.
2019-10-15 09:58