Może się spodoba. Postawiłem na minimalizm, który zapewnia łatwość przedstawienia i reprodukcję logotypu w różnych wersjach kolorystycznych, z różnymi uszlachetnieniami. Oczywiście jak widać w słowie HOME, literę "M" starałem się stylizować na dachu domu, tagline stanowi dodatek, który można w każdej chwili modyfikować. Użyłem połączenia koloru ciemnego niebieskiego, w połączeniu z zielonym, który wynika z reguły harmonii kolorów z triady (oczywiście w każdej chwili można zmienić). Krój pisma użyty u góry i na dole to Montserrat, z tym wyjątkiem iż w nazwie firmy został zmodyfikowany, poprzez lekkie zaokrąglenie rogów co ma wskazywać na przyjazne nastawienie firmy względem klienta. Przepraszam, że tak późno się dołączam do konkursu ale w razie co jestem cały czas do dyspozycji i liczę na feedback :) W razie gdyby propozycja się nie spodobała, to może zdążę coś jeszcze ogarnąć :)
2019-08-08 14:04
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Może się spodoba. Postawiłem na minimalizm, który zapewnia łatwość przedstawienia i reprodukcję logotypu w różnych wersjach kolorystycznych, z różnymi uszlachetnieniami. Oczywiście jak widać w słowie HOME, literę "M" starałem się stylizować na dachu domu, tagline stanowi dodatek, który można w każdej chwili modyfikować. Użyłem połączenia koloru ciemnego niebieskiego, w połączeniu z zielonym, który wynika z reguły harmonii kolorów z triady (oczywiście w każdej chwili można zmienić). Krój pisma użyty u góry i na dole to Montserrat, z tym wyjątkiem iż w nazwie firmy został zmodyfikowany, poprzez lekkie zaokrąglenie rogów co ma wskazywać na przyjazne nastawienie firmy względem klienta. Przepraszam, że tak późno się dołączam do konkursu ale w razie co jestem cały czas do dyspozycji i liczę na feedback :) W razie gdyby propozycja się nie spodobała, to może zdążę coś jeszcze ogarnąć :)
2019-08-08 14:04