Witam, mam przyjemność zaprezentować moją propozycję logotypu firmy. W sygnecie znaku odnaleźć możemy złożoną ze okręgów spiralę układającą się w formę przypominającą tornado zakończoną dynamiczną strzałką skierowaną ku górze - element ten ma za zadanie nawiązywać do rozwoju firmy w przyszłości, decydować o czasowej uniwersalności logo oraz przyciągać wzrok z uwagi na swoją wcześniej wspomnianą dynamikę. Część typograficzna znaku składa się z modyfikowanej czcionki "Prototype", która w mojej opinii za sprawą swojej prostoty i minimalizmu doskonale wpasowuje się w całokształt kompozycji. W pracy usiłowałem wyprowadzić pewne elementy na "bliższy plan", aby tego dokonać użyte zostały gradienty przechodzące z barwy granatowej na różową (magenta). Sięgając po wiedzę z zakresu psychologii koloru dowiadujemy się, iż kolory ciemnoniebieskie kojarzone są podświadomie ze stabilizacją oraz spójnością, kolor różu wpadający w odcienie magenty wyraża zaś energię, z którą powiązana jest firma. Ponadto zamieszczam także znak w odcieniach bieli oraz czerni. Projektując logotyp inspirowałem się wskazanymi we wiadomości do projektantów firmami z branży. Naturalnie otwieram się na wszelkie wskazówki odnośnie wprowadzania zmian w projekcie. Serdecznie pozdrawiam. / Dawid Ł.
2019-05-21 17:09
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam, mam przyjemność zaprezentować moją propozycję logotypu firmy. W sygnecie znaku odnaleźć możemy złożoną ze okręgów spiralę układającą się w formę przypominającą tornado zakończoną dynamiczną strzałką skierowaną ku górze - element ten ma za zadanie nawiązywać do rozwoju firmy w przyszłości, decydować o czasowej uniwersalności logo oraz przyciągać wzrok z uwagi na swoją wcześniej wspomnianą dynamikę. Część typograficzna znaku składa się z modyfikowanej czcionki "Prototype", która w mojej opinii za sprawą swojej prostoty i minimalizmu doskonale wpasowuje się w całokształt kompozycji. W pracy usiłowałem wyprowadzić pewne elementy na "bliższy plan", aby tego dokonać użyte zostały gradienty przechodzące z barwy granatowej na różową (magenta). Sięgając po wiedzę z zakresu psychologii koloru dowiadujemy się, iż kolory ciemnoniebieskie kojarzone są podświadomie ze stabilizacją oraz spójnością, kolor różu wpadający w odcienie magenty wyraża zaś energię, z którą powiązana jest firma. Ponadto zamieszczam także znak w odcieniach bieli oraz czerni. Projektując logotyp inspirowałem się wskazanymi we wiadomości do projektantów firmami z branży. Naturalnie otwieram się na wszelkie wskazówki odnośnie wprowadzania zmian w projekcie. Serdecznie pozdrawiam. / Dawid Ł.
2019-05-21 17:09