Logotyp zawiera w sobie hybrydę dwóch liter: "t" oraz R" z fikuśnym ogonem, który ma nawiązywać do roślinnego motywu, jako konceptualizacja idee marki Rootit. Kolorystyka zastosowana w projekcie to połączenie barw, które w odbiorze pozostawiają pozytywne emocje, takie jak radość(pomarańcz) , stabilność(niebieski), nowatorskość i innowacje (róż). Przygotowano też wersję czarno-białą. Jest możliwa dowolna modyfikacja kolorystyczna.
W razie pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.
2019-02-18 14:11
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Logotyp zawiera w sobie hybrydę dwóch liter: "t" oraz R" z fikuśnym ogonem, który ma nawiązywać do roślinnego motywu, jako konceptualizacja idee marki Rootit. Kolorystyka zastosowana w projekcie to połączenie barw, które w odbiorze pozostawiają pozytywne emocje, takie jak radość(pomarańcz) , stabilność(niebieski), nowatorskość i innowacje (róż). Przygotowano też wersję czarno-białą. Jest możliwa dowolna modyfikacja kolorystyczna. W razie pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.
2019-02-18 14:11