Witam,
Przesyłam poprawioną wersję logo.
Zastosowałam duże litery w nazwie. Aby literkę „O” uczynić mniej niemiecką w literce „s” zastosowałam ugryzienie tj. w firmie „apple”, dzięki temu ugryzieniu litera „o” nie jest czytana jak czcionka tylko jak ikonka misia. Myślę, że zastosowanie właśnie tej ikonki bardzo mocno określa markę i nawiązuje do jej nazwy. Dodatkowo ta ikonka misia pozwala potencjalnemu odbiorcy zaprzyjaźnić się z marką. Ikonka czyni markę przyjazną, sąsiedzką, zabawną i dodatkowo zadziorną i buntowniczą.
Podkreślenie lokalności to głównie kolor – czerwony (nawiązanie do kolorów Polski). Lokalność podkreślają też hasła, które są wymienne: „łączymy Poznań, Wrocław, Szczecin”.
Za przykład podałam właśnie te hasła „MiŚ w Szczecinie – witamy”. Przesłane wcześniej nazwy pakietów były wyłącznie propozycją rozwinięcia systemu. Teraz przesyłam inne hasła, które mogą oczywiście być zmienne i dotyczyć oferty operatora.
To charakterystyczne ugryzienie w literce „s” lub w „i” (załączyłam 3 propozycje logo) może ciekawie nawiązywać do hasła reklamy i promocji firmy: „podryzamy oferty dużych operatorów – powoli i skutecznie.”
Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i sugestie to proszę o kontakt. Jeśli uważają Państwo, że nie jest to ten kierunek to także proszę o informację.
Pozdrawiam
Anna
2018-11-26 15:27
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam, Przesyłam poprawioną wersję logo. Zastosowałam duże litery w nazwie. Aby literkę „O” uczynić mniej niemiecką w literce „s” zastosowałam ugryzienie tj. w firmie „apple”, dzięki temu ugryzieniu litera „o” nie jest czytana jak czcionka tylko jak ikonka misia. Myślę, że zastosowanie właśnie tej ikonki bardzo mocno określa markę i nawiązuje do jej nazwy. Dodatkowo ta ikonka misia pozwala potencjalnemu odbiorcy zaprzyjaźnić się z marką. Ikonka czyni markę przyjazną, sąsiedzką, zabawną i dodatkowo zadziorną i buntowniczą. Podkreślenie lokalności to głównie kolor – czerwony (nawiązanie do kolorów Polski). Lokalność podkreślają też hasła, które są wymienne: „łączymy Poznań, Wrocław, Szczecin”. Za przykład podałam właśnie te hasła „MiŚ w Szczecinie – witamy”. Przesłane wcześniej nazwy pakietów były wyłącznie propozycją rozwinięcia systemu. Teraz przesyłam inne hasła, które mogą oczywiście być zmienne i dotyczyć oferty operatora. To charakterystyczne ugryzienie w literce „s” lub w „i” (załączyłam 3 propozycje logo) może ciekawie nawiązywać do hasła reklamy i promocji firmy: „podryzamy oferty dużych operatorów – powoli i skutecznie.” Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i sugestie to proszę o kontakt. Jeśli uważają Państwo, że nie jest to ten kierunek to także proszę o informację. Pozdrawiam Anna
2018-11-26 15:27