Witam,
Przesyłam projekt na logo i system identyfikacji dla Państwa firmy.
Krótki opis idei i założeń systemu:
Logo składa się z skrótu nazwy „miśot”. W naturalny sposób nawiązuje do wizerunku misia, ale wizerunku bardzo syntetycznego – dzięki temu bardzo znakowego i zapamiętywalnego.
Logo ma łamać zasady, być zadziorne i zapamiętywalne - i takie właśnie jest. W logo w zabawny i sprytny sposób jest wkomponowana ikona misia. I właśnie zastosowanie tej ikony dla operatora telekomunikacyjnego jest już łamaniem zasad, bo co właściwie ma on wspólnego z taką firmą?
Na to odpowiada zaprojektowany do logo system identyfikacji. Bo miś to właśnie użytkownik tej sieci, który w systemie identyfikacji poprzez różne ułożenia rąk tworzy różne obrazy. Ten przeze mnie zaprezentowany to obrys kształtu Polski. Pojawia się on nieprzypadkowo, bo Miśot to właśnie operator Polski. Podkreślenie pochodzenia jest także poprzez kolor, który jest kolorem czerwonym – czyli kolorem Polski. Drugi kolor to pomarańcz – także pojawia się nieprzypadkowo (bo nawiązuje do największego korporacyjnego operatora Orange). Myślę, że kolor ten na tyle jest w pamięci ludzi, że warto po niego sięgnąć i wcale nie będzie to kolidowało z założeniem firmy, która wypowiada wojnę korporacjom. Jeśli oni zapadli już w pamięć potencjalnych odbiorców to może warto to wykorzystać , a działamy tu legalnie bo to tylko chwyt marketingowych jakich wiele mamy na co dzień nawet sobie tego nie uświadamiając.
Jeszcze kilka słów o ułożeniu ikony Polski z rączek i twarzy misia. Ikonka ta jest tak zaprojektowana, aby rączki misia łączyły się ze sobą (wedle hasła „łączymy lokalnie”). Obok wizerunku misia pojawiają się ikonki nawiązujące do mediów społecznościowych (kształt logo facebooka, czy instagrama). Pojawia się też wszechobecna „małpka”. Rączki naszego bohatera misia i ikonki internetu tworzą obrys naszej Polski – co podkreśla lokalność firmy.
Ikonka misia jest na tyle mobilna, że można ją dowolnie modyfikować i rozszerzać system identyfikacji firmy. Rozszerzenia te znajdują zastosowanie w ofertach firmy: pakiet – miś na grubo (10 Gb internetu), miś na okrągło (5 GB), miś na co dzień (1 GB). Jak można zauważyć ikonka misia pogrubia się wraz z wielkością pakietu.
Tak byśmy mogli się bliżej poznać , zajmuję się projektowaniem od 18 lat. Zaprojektowałam całe systemy identyfikacji dla Poznańskiej Kolei Metropolitalnej, Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych, firm deweloperskich i HR oraz systemy opakowań dla firm: kosmetycznej Joanna, Jan Niezbędny, Hoop (marki Arctic, mr. Max), Polopiryny, Pamapolu (Kwidzyń) i jeszcze wiele innych.
W miarę możliwości prosiłabym o informację czy podoba się Państwu moja propozycja, czy można coś w niej zmienić.
Pozdrawiam
Anna
2018-11-23 15:08
KC: Pomysł z uszkami jest genialny, na pierwszy rzut oka daje też wrażenie diabełkowatości, a to IMHO bardzo dobrze. Natomiast im dłużej patrzę tym bardziej widzę O umlaut (to nie dobrze) i wcięcie w S wydaje się dość agresywne, takie nie misiowate. Może jakby było śladem ugryzienia...?
2018-11-23 17:58
KF - Dziękuję za obszerny opis. Logo jest fajne ale nie nawiązuje, a wręcz wprowadza haos , jeśli chodzi o pisownię MiŚOT. Ja wiedzę dużą literę "i" , małą literę "t", a to raczej jest niedopuszczalne.
2018-11-23 20:15
KF - Pakiety, MIŚ na grubo MIŚ na okrągło itd. też nie są zgodne z naszym przekazem. Nie przewidujemy wprowadzać jednolitych pakietów pod tą marką. Logo ma odnosić się przede wszystkim do ideologii, jaka jest lokalność i wzbudzać emocje, o których piszemy w briefie.
2018-11-23 20:18
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam, Przesyłam projekt na logo i system identyfikacji dla Państwa firmy. Krótki opis idei i założeń systemu: Logo składa się z skrótu nazwy „miśot”. W naturalny sposób nawiązuje do wizerunku misia, ale wizerunku bardzo syntetycznego – dzięki temu bardzo znakowego i zapamiętywalnego. Logo ma łamać zasady, być zadziorne i zapamiętywalne - i takie właśnie jest. W logo w zabawny i sprytny sposób jest wkomponowana ikona misia. I właśnie zastosowanie tej ikony dla operatora telekomunikacyjnego jest już łamaniem zasad, bo co właściwie ma on wspólnego z taką firmą? Na to odpowiada zaprojektowany do logo system identyfikacji. Bo miś to właśnie użytkownik tej sieci, który w systemie identyfikacji poprzez różne ułożenia rąk tworzy różne obrazy. Ten przeze mnie zaprezentowany to obrys kształtu Polski. Pojawia się on nieprzypadkowo, bo Miśot to właśnie operator Polski. Podkreślenie pochodzenia jest także poprzez kolor, który jest kolorem czerwonym – czyli kolorem Polski. Drugi kolor to pomarańcz – także pojawia się nieprzypadkowo (bo nawiązuje do największego korporacyjnego operatora Orange). Myślę, że kolor ten na tyle jest w pamięci ludzi, że warto po niego sięgnąć i wcale nie będzie to kolidowało z założeniem firmy, która wypowiada wojnę korporacjom. Jeśli oni zapadli już w pamięć potencjalnych odbiorców to może warto to wykorzystać , a działamy tu legalnie bo to tylko chwyt marketingowych jakich wiele mamy na co dzień nawet sobie tego nie uświadamiając. Jeszcze kilka słów o ułożeniu ikony Polski z rączek i twarzy misia. Ikonka ta jest tak zaprojektowana, aby rączki misia łączyły się ze sobą (wedle hasła „łączymy lokalnie”). Obok wizerunku misia pojawiają się ikonki nawiązujące do mediów społecznościowych (kształt logo facebooka, czy instagrama). Pojawia się też wszechobecna „małpka”. Rączki naszego bohatera misia i ikonki internetu tworzą obrys naszej Polski – co podkreśla lokalność firmy. Ikonka misia jest na tyle mobilna, że można ją dowolnie modyfikować i rozszerzać system identyfikacji firmy. Rozszerzenia te znajdują zastosowanie w ofertach firmy: pakiet – miś na grubo (10 Gb internetu), miś na okrągło (5 GB), miś na co dzień (1 GB). Jak można zauważyć ikonka misia pogrubia się wraz z wielkością pakietu. Tak byśmy mogli się bliżej poznać , zajmuję się projektowaniem od 18 lat. Zaprojektowałam całe systemy identyfikacji dla Poznańskiej Kolei Metropolitalnej, Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych, firm deweloperskich i HR oraz systemy opakowań dla firm: kosmetycznej Joanna, Jan Niezbędny, Hoop (marki Arctic, mr. Max), Polopiryny, Pamapolu (Kwidzyń) i jeszcze wiele innych. W miarę możliwości prosiłabym o informację czy podoba się Państwu moja propozycja, czy można coś w niej zmienić. Pozdrawiam Anna
2018-11-23 15:08KC: Pomysł z uszkami jest genialny, na pierwszy rzut oka daje też wrażenie diabełkowatości, a to IMHO bardzo dobrze. Natomiast im dłużej patrzę tym bardziej widzę O umlaut (to nie dobrze) i wcięcie w S wydaje się dość agresywne, takie nie misiowate. Może jakby było śladem ugryzienia...?
2018-11-23 17:58KF - Dziękuję za obszerny opis. Logo jest fajne ale nie nawiązuje, a wręcz wprowadza haos , jeśli chodzi o pisownię MiŚOT. Ja wiedzę dużą literę "i" , małą literę "t", a to raczej jest niedopuszczalne.
2018-11-23 20:15KF - Pakiety, MIŚ na grubo MIŚ na okrągło itd. też nie są zgodne z naszym przekazem. Nie przewidujemy wprowadzać jednolitych pakietów pod tą marką. Logo ma odnosić się przede wszystkim do ideologii, jaka jest lokalność i wzbudzać emocje, o których piszemy w briefie.
2018-11-23 20:18