Minimalizm, prostota, elegancja, przekaz i uniwersalność- to cechy dobrego logotypu. Moja propozycja to odniesienie do typowego jednego dnia, "kratki" z kalendarza, w miejscu numeru jest nazwa firmy. Oznacza to związek /plannera/notesu z życiem codziennym użytkownika. Dodatkowo logotyp może być w każdym kolorze, co świetnie dopaduje się do danego koloru/wzoru okładki. Jest uniwersalne i nieskomplikowane, przez co estetyczne i łatwe do odtworzenia na każdej powierzchni(np. w formie hot stampingu).
2018-08-28 19:48
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Minimalizm, prostota, elegancja, przekaz i uniwersalność- to cechy dobrego logotypu. Moja propozycja to odniesienie do typowego jednego dnia, "kratki" z kalendarza, w miejscu numeru jest nazwa firmy. Oznacza to związek /plannera/notesu z życiem codziennym użytkownika. Dodatkowo logotyp może być w każdym kolorze, co świetnie dopaduje się do danego koloru/wzoru okładki. Jest uniwersalne i nieskomplikowane, przez co estetyczne i łatwe do odtworzenia na każdej powierzchni(np. w formie hot stampingu).
2018-08-28 19:48