Logo rzucające się w oczy, z nie spotykanym elementem "znaku pierwszeństwa", nie pozwalającym przejść obojętnie. Budzi skojarzenia, atakuje wymownością, jest więc to logo dla odważnych lub dla osób które chcą wciągnąć odbiorcę w interakcję- logo które zwraca uwagę, a nie jedynie ma ładnie wyglądać.
Samo logo już nasuwa skojarzenie, że "Yellow Bear" ma pierwszeństwo wśród piw- można jeszcze utworzyć takie hasło, które będzie bardzo spójne z logo.
Ponadto logo ma dodatkowy potencjał, który jest istotny jeżeli oczywiście producent w ogóle przewiduje szersze promowanie piwa. Jednakże w tym komentarzu nie piszę o tym, bo nie wiem jakie są założenia dotyczące promowania marki.
2018-03-24 00:19
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Logo rzucające się w oczy, z nie spotykanym elementem "znaku pierwszeństwa", nie pozwalającym przejść obojętnie. Budzi skojarzenia, atakuje wymownością, jest więc to logo dla odważnych lub dla osób które chcą wciągnąć odbiorcę w interakcję- logo które zwraca uwagę, a nie jedynie ma ładnie wyglądać. Samo logo już nasuwa skojarzenie, że "Yellow Bear" ma pierwszeństwo wśród piw- można jeszcze utworzyć takie hasło, które będzie bardzo spójne z logo. Ponadto logo ma dodatkowy potencjał, który jest istotny jeżeli oczywiście producent w ogóle przewiduje szersze promowanie piwa. Jednakże w tym komentarzu nie piszę o tym, bo nie wiem jakie są założenia dotyczące promowania marki.
2018-03-24 00:19