Witam Państwa, projektując tę propozycję postanowiłam ukierunkować się bardziej na estetykę glamour, pomimo faktu iż twórcą marki jest mężczyzna, głównie ze względu na grupę docelową, która stanowią oczywiście kobiety. "Męski" pierwiastek chciałam uchwycić w fontach, głównie w samym "podpisie" by Grzegorz Grzech (odnośnie haftu ręcznie pisany font prawdopodobnie będzie trzeba pogrubić, w zależności od wielkości logo, ale to nie jest problem). Kolorystyka: w prawym dolnym rogu na apli pokazałam proponowany kolor logo oraz teoretyczną możliwość dalszego rozbudowywania brandu. Jeżeli mogłabym coś zasugerować to złoto wprowadziłabym do brandu jako kolor pomocniczy przy założeniu, że jest on wykonywany realnie (nigdy jako gradient do druku) np. jako złocenie lub hotstamping ale tylko w dodatkach nie w samym logo.
Pozdrawiam MM
2018-01-19 09:57
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam Państwa, projektując tę propozycję postanowiłam ukierunkować się bardziej na estetykę glamour, pomimo faktu iż twórcą marki jest mężczyzna, głównie ze względu na grupę docelową, która stanowią oczywiście kobiety. "Męski" pierwiastek chciałam uchwycić w fontach, głównie w samym "podpisie" by Grzegorz Grzech (odnośnie haftu ręcznie pisany font prawdopodobnie będzie trzeba pogrubić, w zależności od wielkości logo, ale to nie jest problem). Kolorystyka: w prawym dolnym rogu na apli pokazałam proponowany kolor logo oraz teoretyczną możliwość dalszego rozbudowywania brandu. Jeżeli mogłabym coś zasugerować to złoto wprowadziłabym do brandu jako kolor pomocniczy przy założeniu, że jest on wykonywany realnie (nigdy jako gradient do druku) np. jako złocenie lub hotstamping ale tylko w dodatkach nie w samym logo. Pozdrawiam MM
2018-01-19 09:57