Dzień dobry, to moja pierwsza propozycja dla Państwa, bardzo proszę o komentarz, pozdrawiam.
2018-01-12 16:32
Bardzo ciekawa i oryginalna praca ale jakoś nie bardzo mi się kojarzy z następującymi hasłami: jakość, profesjonalizm, luksus.
2018-01-15 12:57
Coś jest w tym logo a jakby napisy Grzech i HAIR zrobić jeden pod drugim?
2018-01-16 12:11
Można spróbować, mam jeszcze kilka propozycji. Pierwsza z nich to delikatna korekta i zamknięcie drugiego oka, wydaje mi się ono dość nieczytelne. Druga zaś to przekształcenie serca nad głową na jabłko lub jabłko-serce. Wydaje mi się, że byłoby to całkiem fajne ale dyskretne nawiązanie do "grzechu"
2018-01-16 12:17
właśnie odchodzimy od nawiązywania do grzechu i robimy wszystko by iść w innym kierunku. Poprzednie logo kładło nacisk na grzech i hasło włosy warte grzechu to podkreślało jeszcze bardziej. A teraz chcemy żeby odbierano nas jako profesjonalną markę wysokiej jakości produktów luksusowych jaką jesteśmy. Dlatego też pomysł uwzględnienia nazwiska jako podpisu pod dobrą jakością produktów i usprawiedliwienia niejako słowa grzech :)
2018-01-16 13:05
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Dzień dobry, to moja pierwsza propozycja dla Państwa, bardzo proszę o komentarz, pozdrawiam.
2018-01-12 16:32Bardzo ciekawa i oryginalna praca ale jakoś nie bardzo mi się kojarzy z następującymi hasłami: jakość, profesjonalizm, luksus.
2018-01-15 12:57Coś jest w tym logo a jakby napisy Grzech i HAIR zrobić jeden pod drugim?
2018-01-16 12:11Można spróbować, mam jeszcze kilka propozycji. Pierwsza z nich to delikatna korekta i zamknięcie drugiego oka, wydaje mi się ono dość nieczytelne. Druga zaś to przekształcenie serca nad głową na jabłko lub jabłko-serce. Wydaje mi się, że byłoby to całkiem fajne ale dyskretne nawiązanie do "grzechu"
2018-01-16 12:17właśnie odchodzimy od nawiązywania do grzechu i robimy wszystko by iść w innym kierunku. Poprzednie logo kładło nacisk na grzech i hasło włosy warte grzechu to podkreślało jeszcze bardziej. A teraz chcemy żeby odbierano nas jako profesjonalną markę wysokiej jakości produktów luksusowych jaką jesteśmy. Dlatego też pomysł uwzględnienia nazwiska jako podpisu pod dobrą jakością produktów i usprawiedliwienia niejako słowa grzech :)
2018-01-16 13:05