Zaprezentowane logo odnosi się do najnowszych trendów w tworzeniu logotypów. Jest proste i minimalistyczne a jednocześnie instynktownie przekazuje sens nazwy firmy. Zaproponowane logo przedstawia "drogę na obiad", aby jasno określić, że priorytetem gastronomii będzie szybka i smaczna obsługa i powrót na "szlaki". Wybrałam kolor niebieski, ponieważ budzi on zaufanie i wróży smaczny posiłek bez ściemy na miarę kuchennych rewolucji.
2017-11-09 21:24
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Zaprezentowane logo odnosi się do najnowszych trendów w tworzeniu logotypów. Jest proste i minimalistyczne a jednocześnie instynktownie przekazuje sens nazwy firmy. Zaproponowane logo przedstawia "drogę na obiad", aby jasno określić, że priorytetem gastronomii będzie szybka i smaczna obsługa i powrót na "szlaki". Wybrałam kolor niebieski, ponieważ budzi on zaufanie i wróży smaczny posiłek bez ściemy na miarę kuchennych rewolucji.
2017-11-09 21:24