Szanowni Państwo,
Jak zapewne się Państwo orientują logo to podstawowy i chyba najważniejszy element identyfikacji wizualnej marki aby firma mogła w ogóle zaistnieć w świadomości klienta. Dlatego chciałabym zachęcić Państwa do zapoznania się z moją propozycją znaku. Chciałam skonstruować taki znak, który będzie mógł pełnić rolę nie tylko marketingową, ale też informacyjną. Bo takie powinno być właściwie logo. A ponieważ praktycznie zawsze składa się ono z dwóch elementów (logotyp + sygnet) postanowiłam też te dwa elementy ze sobą połączyć tak aby mogły funkcjonować razem i osobno, gdyż nie zawsze jest miejsce na danych materiałach promocyjnych aby sam logotyp mógł funkcjonować. Dlatego uważam, że mimo wszystko warto w zanadrzu mieć po prostu także sygnet, który utożsamiany będzie z marką tak samo jak logotyp.
Stworzyłam sygnet dość prosty, ale nawiązujący do logotypu (inicjały W + A tworzące poniekąd odniesienie do gór, natury itp.), które można właściwie w różny ciekawy sposób przedstawiać na różnego rodzaju materiałach marketingowych np. poprzez umieszczanie obrazu wewnątrz sygnetu itd. To oczywiście tylko luźna sugestia, a nie żadna odgórna zasada, gdyż w konkursie mówimy wyłącznie o kreacji logo, a nie o pełnym zakresie stworzenia identyfikacji wizualnej firmy.
Wydaje mi się, że udało mi się stworzyć dość efektowne logo, któremu warto się bliżej przyjrzeć.
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Martyna
2017-11-13 14:53
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Szanowni Państwo, Jak zapewne się Państwo orientują logo to podstawowy i chyba najważniejszy element identyfikacji wizualnej marki aby firma mogła w ogóle zaistnieć w świadomości klienta. Dlatego chciałabym zachęcić Państwa do zapoznania się z moją propozycją znaku. Chciałam skonstruować taki znak, który będzie mógł pełnić rolę nie tylko marketingową, ale też informacyjną. Bo takie powinno być właściwie logo. A ponieważ praktycznie zawsze składa się ono z dwóch elementów (logotyp + sygnet) postanowiłam też te dwa elementy ze sobą połączyć tak aby mogły funkcjonować razem i osobno, gdyż nie zawsze jest miejsce na danych materiałach promocyjnych aby sam logotyp mógł funkcjonować. Dlatego uważam, że mimo wszystko warto w zanadrzu mieć po prostu także sygnet, który utożsamiany będzie z marką tak samo jak logotyp. Stworzyłam sygnet dość prosty, ale nawiązujący do logotypu (inicjały W + A tworzące poniekąd odniesienie do gór, natury itp.), które można właściwie w różny ciekawy sposób przedstawiać na różnego rodzaju materiałach marketingowych np. poprzez umieszczanie obrazu wewnątrz sygnetu itd. To oczywiście tylko luźna sugestia, a nie żadna odgórna zasada, gdyż w konkursie mówimy wyłącznie o kreacji logo, a nie o pełnym zakresie stworzenia identyfikacji wizualnej firmy. Wydaje mi się, że udało mi się stworzyć dość efektowne logo, któremu warto się bliżej przyjrzeć. W razie pytań jestem do dyspozycji. Pozdrawiam Martyna
2017-11-13 14:53