ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#91071
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90494
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90496
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90422
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90466
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90244
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#90591
ID grafika:
#7777
Nr pracy:
#91070
Dzień dobry. Przygotowałem dla Pana dwie wizualizacje logo w perspektywie: logo przestrzenne na ścianie oraz na papierze (dodane jako kolejna praca). W moim przekonaniu logo z podkreśleniem (linią) dobrze prezentuje się przede wszystkim w wersji z dwuwierszową nazwą "Kardiolog". Nazwa "Gabinet" zbudowana jest z trzech wierszy i wg mnie linia psuję troszeczkę symetrię i estetykę projektu. Pozostałe koncepcje (nr 1, 2, 4) prezentują się również dobrze w każdym układzie tzn. w nazwie "Gabinet" a także "Kardiolog". Myślę, że koncepcje nr 1 można stosować na przemian (w zależności od potrzeb, nośnika itp.) z koncepcją nr 4. Podobnie jak koncepcję nr 2 z nr 3. Tak samo jak w projektach dodanych w dniu wczorajszym. Przykładowo: decydując się na wersję nr 1, ma Pan również do dyspozycji nr 4. Są to bliźniacze projekty, które różni jedynie formy ramki (pełna lub pusta). O zastosowaniu odpowiedniej formy ramki decydować może np. miejsce, kolor tła itp. W sprawie wyboru nazwy. Jeżeli Pana gabinet funkcjonuje w samodzielnym lokalu i nie jest połączony z inną medyczną placówką, to pomimo tego, że jestem zwolennikiem krótkich nazw, rozważałbym wybór nazwy "Gabinet Kardiologiczny Janusz Paź". Jest to oczywiście detal, a ostateczna decyzja należy do Pana. Obie formy są dobre.
2017-09-09 10:15Tak sama nazwa Kardiolog odpada. Najlepiej prezentuje się nazwa pełna "Gabinet...." W wersji pionowej (nazwa pod logiem) wg mnie najlepiej prezentuje się wersja dwuliniowa czyli "Gabinet Kardiologiczny" w jednej linii ale ta wersja poprawiona, natomiast w wersji poziomej wersja w trzech liniach z ramką pełną i pustą. Jeśli wybrał bym Pana projekt to co otrzymam w zestawie tzn którą wersję?? Pozdrawiam Janusz Paź
2017-09-09 10:42Otrzyma Pan wszystkie wybrane wersje, zarówno w orientacji pionowej jak i poziomej. W wersji kolorowej (czerwień) a także achromatycznej (czerń, biel). Przekażę wszystkie pliki w formacie wektorowym .cdr umożliwiającym wykorzystanie logo na wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych, w tym reklamie wielkoformatowej. Załączę również pozostałe popularne formaty plików tj. .png (bez tła), oraz .pdf we wszystkich wersjach (pion, poziom, kolor, achromatyczne). Naturalnie, przekażę Panu wszystkie, starannie uporządkowane wersje, które zechce Pan otrzymać.
2017-09-09 11:08super
2017-09-09 11:11