Prezentowane logo jest kontynuacją filozofii Państwa firmy, która kryła się pod poprzednim logiem. Chciałam zachować elementy kompasu, które zdaje się, znajdują się w poprzedniku. W ramach projektowania koncepcji, zastosowałam redukcję i postanowiłam przedstawić tylko jedną strzałkę (wskazówkę). Daje się zauważyć podobieństwo do strzałki w nawigacji GPS, z którą dążymy do upragnionego celu. Kompozycja ma charakter otwarty, gdyż chciałam zauważyć, że tego rodzaju szkolenia poszerzają horyzonty i nie zamykają się w sztywnych regułach. Czerwona barwa symbolizuje enegrię, która panuje w zespole oraz adrenalinę. Po prawej stronie loga subtelnie nawiązałam do powierzchni terenu (góra), by podkreślić, że działania szkoleniowe odbywają się na zewnątrz. Oprócz tego, w nazwie firmy wyodrębniłam napis "Out" przy użyciu odręcznego stylu, który informuje, że udział w takim szkoleniu to również zabawa, nieszablonowe myślenie i sposób na kreatywne spędzanie czasu. Natomiast font szeryfowy symbolizuje wiedzę i powagę. Kompozycję cechuję prostota oraz nowoczesność.
2017-08-01 14:07
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Prezentowane logo jest kontynuacją filozofii Państwa firmy, która kryła się pod poprzednim logiem. Chciałam zachować elementy kompasu, które zdaje się, znajdują się w poprzedniku. W ramach projektowania koncepcji, zastosowałam redukcję i postanowiłam przedstawić tylko jedną strzałkę (wskazówkę). Daje się zauważyć podobieństwo do strzałki w nawigacji GPS, z którą dążymy do upragnionego celu. Kompozycja ma charakter otwarty, gdyż chciałam zauważyć, że tego rodzaju szkolenia poszerzają horyzonty i nie zamykają się w sztywnych regułach. Czerwona barwa symbolizuje enegrię, która panuje w zespole oraz adrenalinę. Po prawej stronie loga subtelnie nawiązałam do powierzchni terenu (góra), by podkreślić, że działania szkoleniowe odbywają się na zewnątrz. Oprócz tego, w nazwie firmy wyodrębniłam napis "Out" przy użyciu odręcznego stylu, który informuje, że udział w takim szkoleniu to również zabawa, nieszablonowe myślenie i sposób na kreatywne spędzanie czasu. Natomiast font szeryfowy symbolizuje wiedzę i powagę. Kompozycję cechuję prostota oraz nowoczesność.
2017-08-01 14:07