Projektując logo miałam na uwadze uniwersalność, pokazanie że biały fartuch jest dla każdego kto ceni wiedzę. Dobierając kolory zwróciłam uwagę na to aby nie były monotonne i łatwe do przeoczenia, ale także żeby nie były zanadto jaskrawe co mogło by onieśmielać. Kierowałam się uczuciami jakie wywołują poszczególne barwy. Fiolet symbolizuje widzę oraz kreatywność a skala szarości-balans i statyczność. Zastosowałam line art oraz miękkie, zaokrąglone linie aby ograniczyć dynamikę grafiki i uniknąć nadmiaru detali, co mogłoby odstraszać młode osoby. Logo ma odzwierciedlać stabilność oraz przyjazną atmosferę firmy.
2017-07-02 13:13
Chciałam także zwrócić uwagę że symbolika w logach jest elementem przykuwającym uwagę. Jest tak ponieważ zapamiętujemy formę a nie treść kiedy jesteśmy w kontakcie z czymś tak ulotnym. Największe firmy wykorzystują ten właśnie ruch. Jest to np. McDonald's, KFC, Nike, Adidas, Puma, Carrefour etc. Logo ma na celu przedstawienie charakteru firmy. Stosując symbolikę stwarzamy unikalność, a co za tym idzie łatwiejszym jest wyróżnienie się.
2017-07-03 11:15
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Projektując logo miałam na uwadze uniwersalność, pokazanie że biały fartuch jest dla każdego kto ceni wiedzę. Dobierając kolory zwróciłam uwagę na to aby nie były monotonne i łatwe do przeoczenia, ale także żeby nie były zanadto jaskrawe co mogło by onieśmielać. Kierowałam się uczuciami jakie wywołują poszczególne barwy. Fiolet symbolizuje widzę oraz kreatywność a skala szarości-balans i statyczność. Zastosowałam line art oraz miękkie, zaokrąglone linie aby ograniczyć dynamikę grafiki i uniknąć nadmiaru detali, co mogłoby odstraszać młode osoby. Logo ma odzwierciedlać stabilność oraz przyjazną atmosferę firmy.
2017-07-02 13:13Chciałam także zwrócić uwagę że symbolika w logach jest elementem przykuwającym uwagę. Jest tak ponieważ zapamiętujemy formę a nie treść kiedy jesteśmy w kontakcie z czymś tak ulotnym. Największe firmy wykorzystują ten właśnie ruch. Jest to np. McDonald's, KFC, Nike, Adidas, Puma, Carrefour etc. Logo ma na celu przedstawienie charakteru firmy. Stosując symbolikę stwarzamy unikalność, a co za tym idzie łatwiejszym jest wyróżnienie się.
2017-07-03 11:15