Spoglądając na logo wykreowane dla Państwa już od pierwszego spojrzenia rozpoznajemy branżę i kojarzymy państwa markę.
Logo zawiera paczkę, która jest symbolem neutralnym, prostym, czytelnym i zrozumiałym dla każdego, a przede wszystkim tworzącym pozytywne skojarzenia, w przeciwieństwie do proponowanego symbolu nosorożca, stworzenia niebezpiecznego, pancernego, niedostępnego, nie adaptującego się do zmian i środowiska, bliskiego wymarciu, a przede wszystkim budzącego strach u wielu z nas.
Terra czyli z włoskiego Ziemia, planeta pokryta w ponad 70% wodą, otoczona niebieską atmosferą nieba jest często dzięki temu nazywana błękitną planetą, stąd oczywiste skojarzenie z kolorem obecnym w logo, kolorem który nadaje mu świeżości i dynamiki.
Paczka oraz błękit połączony z lekką w formie czcionką tworzy proste i dynamiczne logo, pozytywne i dobrze postrzegane przez potencjalnych Klientów.
2017-06-06 23:21
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Spoglądając na logo wykreowane dla Państwa już od pierwszego spojrzenia rozpoznajemy branżę i kojarzymy państwa markę. Logo zawiera paczkę, która jest symbolem neutralnym, prostym, czytelnym i zrozumiałym dla każdego, a przede wszystkim tworzącym pozytywne skojarzenia, w przeciwieństwie do proponowanego symbolu nosorożca, stworzenia niebezpiecznego, pancernego, niedostępnego, nie adaptującego się do zmian i środowiska, bliskiego wymarciu, a przede wszystkim budzącego strach u wielu z nas. Terra czyli z włoskiego Ziemia, planeta pokryta w ponad 70% wodą, otoczona niebieską atmosferą nieba jest często dzięki temu nazywana błękitną planetą, stąd oczywiste skojarzenie z kolorem obecnym w logo, kolorem który nadaje mu świeżości i dynamiki. Paczka oraz błękit połączony z lekką w formie czcionką tworzy proste i dynamiczne logo, pozytywne i dobrze postrzegane przez potencjalnych Klientów.
2017-06-06 23:21