Dzień dobry, proponuję w nowym logotypie odejść od symbolu jabłka, bo Apple jest dość restrykcyjny w usuwaniu logo z jabłuszkiem. Oczywiście, prawdopodobieństwo, że przyjdzie do Waszej firmy z żądaniem usunięcia jabłka nie jest duże, ale jest i takie sytuacje już miały miejsce.
Po co wydawać pieniądze na materiały reklamowe, jeśli istnieje choć cień ryzyka?
Informacje o aferach z jabłkami są ogólnie dostępne w internecie, można poczytać. Dotyczą oczywiście firm w US.
Dzień dobry, proponuję w nowym logotypie odejść od symbolu jabłka, bo Apple jest dość restrykcyjny w usuwaniu logo z jabłuszkiem. Oczywiście, prawdopodobieństwo, że przyjdzie do Waszej firmy z żądaniem usunięcia jabłka nie jest duże, ale jest i takie sytuacje już miały miejsce. Po co wydawać pieniądze na materiały reklamowe, jeśli istnieje choć cień ryzyka? Informacje o aferach z jabłkami są ogólnie dostępne w internecie, można poczytać. Dotyczą oczywiście firm w US.
2016-11-14 13:54