Minimalistyczne i nowoczesne logo łączy w sobie element wody i żagli. W tej wersji proste linie nadają całości elegancji. Żagle nachylone pod kątem 45 stopni dodają dynamiczności. Ciepła tonacja kojarzy się z mile spędzanym czasem, z wakacjami, słońcem. (są dodane również dwie inne wersje logo). Jeżeli mają Państwo jakieś dodatkowe sugestie, proszę o informację.
2016-06-30 02:36
Logo samo w sobie podoba nam sie najbardziej. Jednak chodzilo nam o zachowanie dotychczasowego motywu kola sterowego - p. opis konkursu. Nie chodzi o zupelny rebranding.
2016-07-06 09:28
Bardzo dziękuję za miłe słowa. Tak, pisali Państwo, że logo "powinno zachować motyw koła sterownego". Słowo "powinno" dało mi w osobistym odczuciu małą furtkę i pozwoliłam sobie na całkowicie świeżą i niespotykaną propozycję, która odróżnia się znacząco na tle firm o podobnym profilu działalności.
Oczywiście, jeżeli mieliby Państwo jakieś dodatkowe uwagi, jestem do dyspozycji. Pozdrawiam.
2016-07-06 12:40
Nowe logo nawiązuje do starego poprzez zachowanie tej samej kolorystyki. Dzięki temu materiały reklamowe pozostaną w tej samej tonacji, a rebranding będzie subtelny. Dodatkowo minimalistyczne logo łatwo zapada w pamięci klienta.
2016-07-06 15:23
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Minimalistyczne i nowoczesne logo łączy w sobie element wody i żagli. W tej wersji proste linie nadają całości elegancji. Żagle nachylone pod kątem 45 stopni dodają dynamiczności. Ciepła tonacja kojarzy się z mile spędzanym czasem, z wakacjami, słońcem. (są dodane również dwie inne wersje logo). Jeżeli mają Państwo jakieś dodatkowe sugestie, proszę o informację.
2016-06-30 02:36Logo samo w sobie podoba nam sie najbardziej. Jednak chodzilo nam o zachowanie dotychczasowego motywu kola sterowego - p. opis konkursu. Nie chodzi o zupelny rebranding.
2016-07-06 09:28Bardzo dziękuję za miłe słowa. Tak, pisali Państwo, że logo "powinno zachować motyw koła sterownego". Słowo "powinno" dało mi w osobistym odczuciu małą furtkę i pozwoliłam sobie na całkowicie świeżą i niespotykaną propozycję, która odróżnia się znacząco na tle firm o podobnym profilu działalności. Oczywiście, jeżeli mieliby Państwo jakieś dodatkowe uwagi, jestem do dyspozycji. Pozdrawiam.
2016-07-06 12:40Nowe logo nawiązuje do starego poprzez zachowanie tej samej kolorystyki. Dzięki temu materiały reklamowe pozostaną w tej samej tonacji, a rebranding będzie subtelny. Dodatkowo minimalistyczne logo łatwo zapada w pamięci klienta.
2016-07-06 15:23