{[content]}
{[content]}

Logo dla suchej karmy dla psów i kotów

Numer projektu: #37912, Id grafika: #4484, dodany 3069 dni 21 h temu.
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Witam Logo żeby było czytelne musi być maksymalnie uproszczone dlatego zrezygnowałam z jakichkolwiek ciężkich elementów, cieni i gradientów bo takie skomplikowane zdobienia w praktyce nie zdają egzaminu a szczegóły odwracają uwagę i są trudniejsze do zapamiętania czy odwzorowania przez odbiorcę na zwykłej kartce (np. jeżeli komuś chce się naszkicować znak aby ktoś mógł sobie przypomnieć i skojarzyć bądź łatwiej znaleźć w internecie czy gdziekolwiek poza nim) . Wiele brandów funkcjonujących od lat na rynku upraszcza formę. Przykładem może być ewolucja znaku graficznego firmy Apple. Aby logo było rozpoznawalne i łatwe do zapamiętania nie wystarczy prostota i minimalizm. Musi być charakterystyczne i unikalne. Tworzyć swoisty skrót myślowy. Można to osiągnąć stosując jedynie proste formy i niejednokrotnie wcale nieskojarzone z branżą. Logo Carrefoura z niczym się nie kojarzy, jak wyłącznie ze sklepem a jest tak tylko dlatego, że marka zastosowała dobrą strategię marketingową i nie zamknęła się w sztywnych ramach. Dlatego to logo kojarzy teraz każdy bo jest niczym więcej, jak logo Carrefoura i nic na pierwszy rzut oka nie przypomina. Takich przykładów jest znacznie więcej na rynku, na przykład charakterystyczne trzy kreski Addidasa, które też nie mają nic wspólnego z obuwiem i sportem, ale są rozpoznawalne i kojarzone bo firma jest rozpoznawalna. Te najprostsze rozwiązania zawsze zapadają odbiorcy najlepiej w pamięci. W przypadku kiedy firma rozszerza zakres działalności, znak graficzny silnie powiązany z dotychczasowym segmentem rynku wymaga zmiany. Aby tego uniknąć znak firmowy powinien być uniwersalny i „tematycznie”, abstrakcyjny. Nie należy ulegać chwilowym trendom bo to co jest modne dziś, może być kiczowate już za rok, 5 czy 10 lat. Idealne logo jest ponadczasowe. Uniwersalność logotypu to również możliwość jego przedstawienia w wielu zastosowaniach, zarówno w układzie pionowym jak i poziomym. Tak by dobrze wyglądało w skali szarości, wyhaftowane na firmowej odzieży, czy na billboardzie. Trudno mieć rozpoznawalny wizerunek, jeśli się go często zmienia. Logo powinno od początku być przygotowane na to, żeby sprostać próbie czasu. Przydatne jest, kiedy możemy odczytać z logotypu czy sygnetu, czym się dana firma zajmuje. Mimo to, nie jest to w większości przypadków konieczne. Ogranicza to wachlarz możliwych rozwiązań i może prowadzić do kliszowych rozwiązań. Dlatego w mojej propozycji sygnetu jest element zaskoczenia i abstrakcji by nie było tak sztywno i szablonowo. Dlatego zachęcam do przemyślenia mojego projektu i wzięcia go pod uwagę ;) pozdrawiam Martyna

2016-06-28 11:31
Konkurs z ukrytymi pracami.