Wersja “podróżnicza”. Kolor nawiązuje do stron internetowych parków (jednolity, spójny przekaz). Hasło w pierwszej odsłonie ma charakter nieco autorytarny (5 parków na “5”), lecz zaraz zostaje poddane w wątpliwość pytaniem “Uwierzysz?”. Hasła z kolejnych odsłon stanowią ciąg żartobliwych odpowiedź. Proponują coś nierealnego (Urośniesz w oczach, Cofniesz się w czasie), a czasem coś zwykłego w przewrotnej formie (Poczujesz naturę). Mają za zadanie przekonać, że “parki są na piątkę” i oferują niecodzienne przeżycia. Krótkie teksty nad hasłami, wyjaśniają i ukazują rzeczywisty kontekst. Charakterystykę parków zamyka zawsze przycisk CTA (Poznaj szczegóły) - łatwo rozpoznawalny, jedyny wrzosowy element na stronie. Akcent "podróżniczy" pojawia się w elementach graficznych. Zdjęcia pojawiają się na tle sugerującym mapę (przedstawiona w uproszczony i umowny sposób), na której zaznaczona jest marszruta przez wszystkie parki. W tle pojawiają się piktogramy charakterystyczne dla danego “regionu”/parku (budowle, dinozaury, etc.). Logotypy poszczególnych parków, monochromatyczne, są obecne, lecz nie konkurują z treścią. Po najechaniu myszką stają się kolorowe.
2020-10-26 11:12
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Wersja “podróżnicza”. Kolor nawiązuje do stron internetowych parków (jednolity, spójny przekaz). Hasło w pierwszej odsłonie ma charakter nieco autorytarny (5 parków na “5”), lecz zaraz zostaje poddane w wątpliwość pytaniem “Uwierzysz?”. Hasła z kolejnych odsłon stanowią ciąg żartobliwych odpowiedź. Proponują coś nierealnego (Urośniesz w oczach, Cofniesz się w czasie), a czasem coś zwykłego w przewrotnej formie (Poczujesz naturę). Mają za zadanie przekonać, że “parki są na piątkę” i oferują niecodzienne przeżycia. Krótkie teksty nad hasłami, wyjaśniają i ukazują rzeczywisty kontekst. Charakterystykę parków zamyka zawsze przycisk CTA (Poznaj szczegóły) - łatwo rozpoznawalny, jedyny wrzosowy element na stronie. Akcent "podróżniczy" pojawia się w elementach graficznych. Zdjęcia pojawiają się na tle sugerującym mapę (przedstawiona w uproszczony i umowny sposób), na której zaznaczona jest marszruta przez wszystkie parki. W tle pojawiają się piktogramy charakterystyczne dla danego “regionu”/parku (budowle, dinozaury, etc.). Logotypy poszczególnych parków, monochromatyczne, są obecne, lecz nie konkurują z treścią. Po najechaniu myszką stają się kolorowe.
2020-10-26 11:12