Nazwa na opakowaniu powstał na podstawie skojarzeń z Wiedniem, który jest miastem muzyki. Jednocześnie w subtelny sposób sugeruje wykwintność i bogactwo smaku sernika.
Projekt opakowania nawiązuje bezpośrednio do nazwy a kolorystyka do barw logotypu.
Nie zastosowałam wyraźnego zamkniętego logotypu ponieważ uznałam. że całe opakowanie tworzy brend produktu. Odręczny font nawiązuje do organicznych kształtów nut i ornamentu a jednocześnie długiej historii sernika.
Nazwa na opakowaniu powstał na podstawie skojarzeń z Wiedniem, który jest miastem muzyki. Jednocześnie w subtelny sposób sugeruje wykwintność i bogactwo smaku sernika. Projekt opakowania nawiązuje bezpośrednio do nazwy a kolorystyka do barw logotypu. Nie zastosowałam wyraźnego zamkniętego logotypu ponieważ uznałam. że całe opakowanie tworzy brend produktu. Odręczny font nawiązuje do organicznych kształtów nut i ornamentu a jednocześnie długiej historii sernika.
2020-11-09 20:32