ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105503
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105668
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105694
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105525
Przesyłam wersję monochromatyczną. Tutaj także sugeruję możliwość zastosowania bieli zamiast czerni. Zależy to od koloru makulaturowego papieru bo zdarza się w różnych odcieniach. Przy ciemnym materiały mogą wyglądać nieschludnie. Proszą pamiętać, że logo w materiałach może występować wraz z elemenatmi graficznymi więc mimo uproszczenia, całość jest nadal rozpoznawalana.
2017-12-10 18:36Ten krój czcionki bardzo fajny (również w kolorze podoba mi się bardziej niż projekt alternatywny). Biel to chyba rzeczywiście lepszy pomysł. A czy mógłbym prosić o zmienienie figur geometrycznych na bryły? Chodzi mi o efekt trójwymiaru. Troszkę mi brakuje głębi. Z sześcianem nie powinno być problemu, nie wiem jak z kulą.
2017-12-10 18:56Tzn. pierwsze litery wielkie są bardzo dobre. Nazwa prezentuje się"dumnie"
2017-12-10 19:01Kulę musiałabym zrobić gradientem. Chyba ze w taki sposób jak przy tym wcześniejszym logo z figurami, gdzie jedna połówka jest ciemniejsza co daje efekt wypukłości ale nie przestrzenności...szczerze to odraszam takich efektów w druku monochromatycznych. Może być ciężko z ususkaniem takiego efekt na papierze makulaturowym. Jesli juz idzie Pan w stronę minimalizmu druku to lepiej się trzymać apli w 100 % nasycenia...coś w formie stempla.
2017-12-10 19:07hm, nie wiem czy do końca zrozumiałam o jakie bryły chodzi...te z logo czy te dodatkowe z tego projektu ? Proszę o wpisywanie nr projektu to ominiemy pomyłki ;)
2017-12-10 19:09Dziękuję za sugestię! Z pewnością ma Pani większe doświadczenie. Chodzi mi o projekt powyższy - #105529. Różne nasycenie połówek jak w projekcie #105416 wygląda ciekawie. Nie upieram się, że tak samo dobrze wyjdzie na makulaturze. Chciałem jedynie porównać.
2017-12-10 19:18O, dopiero zauwazyłam drugi wpis o dużych literach. To logo z figurami też można je dodać. Tylko nie robiłabym już tych dodatkowych przecięż w literze F i T bo przy figurach będzie za duzo sie dziać.
2017-12-10 19:21Przysnam szczerze, że nie jestem tego pewna. Przygotowuję zawsze monochromatyczne projekty w 100% apli (użwa się ich np to stepli) ale jakby znalazła się drukarnia, która wykona wydruk z cieniowaniem to mogłabym przygotować taki projekt.
2017-12-10 19:26Ogółem: figury mi się bardzo podobają (choć chyba jednak same, a nie wpisane w inne kształty) i komponuje mi się z nich ładny klucz. Nawet taki niesymetryczny jak w #105529 (dwa koła, dwa krzyżyki i sześciokąt) tylko może w większym skupieniu. Chodzi mi oczywiście o motyw do wykorzystania bez tekstu, zupełnie osobno jako identyfikację. Coś można w tę stronę pokombinować. Natomiast tu na torebce jest świetny ten szeroki rozstaw. A mi się właśnie te przecięcia przy wielkich literach podobają! ;-) Chyba rzeczywiście troszkę namieszałem ja albo namieszało się samo, więc postaram się wyjaśnić co rozumiem: 1. Z dwóch projektów #105503 oraz #105416 bardziej podoba mi się #105503, a więc wielkie litery. 2. W związku z tym sądziłem (i chyba się zgadzamy), że tu figury wpisane w inne kształty już tu nie pasują. 3. A jeśli tak, to do wielkich liter potrzebny jest inny klucz. 4. Widziałbym go - jak pisałem wyżej - w formie asymetrycznej. Te koła, krzyżyki i sześciobok są ciekawe i dość niecodzienne. Nie wiem czy to już "to" jako logo/dodatek do nazwy, ale wydaje mi się to dobrym kierunkiem. Jeśli chodzi o wydruk: przyjmuję argumenty,
2017-12-10 19:34Musimy rozróżnić dane elementy. Może na podstawie ostatnich przesłanych materiałów bo nie wiem jak uPana ale u mnie wyświetlają się poniżej komentarza więc od razu wem o czym piszemy. Praca nr #105525 to logo składające się z nazwy i znaku powyżej (trzech figur). Praca przy której piszemy czyli nr #105529 to logo składające się tylko z nazwy. Wszystkie inne elementy, tj. kreski, plamy, kółka czy krzyżyki to dylko dodatki brandingowe. Można je dowolnie zestawiać, modyfikować jak tylko podpowiada wyobraźnia. Co nie dotyczy loga bo jego się nie zmienia w dodawaniu do materiałów. Zawsze po zaakceptowaniu projektu klient dostaje pakiet logo w ściśle określonych kolorach. W wersji podstawowej, w negatywie (kolory na czarnym tle) i monochromatyczne wersje na białym i na czarnym tle. Inne elementy to już sprawa projektanta. Wjednej kampanii może Pan uzyć samych różowych krzyżyków a winnej żółtych kwadratów.
2017-12-10 19:50Nie bardzo wiem więc na którym projekcie mam bazowac przy zmianach. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam ale ogólnie bardziej podoba się Panu projekt #105529 tylko nie chce Pan rezygnowac z figur...jeśli wpiszę porozrzucane figury w logo to będzie problem z użyciem go na niektórych materiałach gdzie jest mało miejsca, np na długopisach, pendrivach itp.
2017-12-10 19:57Tak się ciąglę przyglądam tym projektą i wczytuję w uwagi, że muszę jeszcze o czymś wspomnieć ;) ...Te niesymertrycznie rozmieszczone figury z projektu #105529 wyglądają dobrze z logo bo wszystko jest przedstawione w jedym kolorze i odpowiedniej dla siebie odległości. Proszę sobie wyobrazić to w kolorze (logo samo w sobie ma ich dużo) i jako całość z logo. Tak jak pisałam, figury musiałyby być w mniejszej odległości od logo bo będzie problem z umieszczaniem go na określonych wielkością materiałach, nawet elektronicznych. Trzeba będzie je na tyle zmniejszać że będzie tracić na czytelności. Takie problemy zdarzająsię głównie przy projektach banerów reklamówych tj banery adsense gdzie logo stanie się nieczytelne przy najmniejszych banerach tj 200x200px czy 468x60 px. Jeśli firma ma być promowana głównie internetowo to warto o tym pomyśleć.
2017-12-10 20:10tym projektom...przepraszam za literówki, za szybko piszę ;)
2017-12-10 20:11Ok, chyba rozumiem, ale jeszcze wyjaśnię. Logo logiem i bardziej mi odpowiada to z wielkimi literami. Natomiast - o ile znowu nie popełniam błędu - jest jeszcze kwestia klucza wizualnego. I to w związku z nim pisałem o tych krzyżykach, kołach itp. A więc o motywie graficznym, który będzie identyfikował firmę niezależnie od loga i tego czy obok niego występuje nazwa.
2017-12-10 20:25Tak, to są te elementy, które można swobodnie zestawiać, przeuwać i zmieniać.
2017-12-10 20:28No to chyba dochodzimy do ostatniego pytania: czy zaprojektuje Pani klucz, który będzie stałym układem tych elementów? Takim podstawowym, stosowanym najczęściej, do którego chciałbym przyzwyczaić klientów. Oczywiście w innych okolicznościach te elementy mogą się przemieszczać, zamieniać kolorami itp., ale mi - oprócz loga i banneru - chodzi również o ten znak rozpoznawczy. Ufam, że teraz wszystko jest jasne :-)
2017-12-10 20:34=D Ale czy ten klucz już się pojawił w którymś z projektów ? Czy to jest właśnie to zestawieniu na torebew projekcie przy którym piszemy ?
2017-12-10 20:40Oj, oj... coś nie możemy się porozumieć i system komentarzy tego chyba nie ułatwia. Niestety nie operuję fachowym językiem Pani branży w stopniu, który pozwala mi się czuć swobodnie, więc Jeśli wyrażam się niejasno: przepraszam. Wydaje mi się jednak, że nie piszę aż tak niezrozumiale. Odnosząc się bezpośrednio do Pani ostatniego komentarza (20:40): nie, taki klucz obok loga z wielkimi literami się nie pojawił. W moim komentarzu z 19:34 sugerowałem, że niesymetryczny układ krzyżyków, kółek i sześciokąta może być ciekawym punktem wyjścia do jego stworzenia. Pisałem również, że podobają mi się figury, ale jednak nie te wpisane i inne kształty. Z tego też względu klucz z projektu #105416 chciałbym zastąpić innym. Stąd właśnie ostatnia prośba o zaprojektowanie nowego klucza. Czy teraz się rozumiemy? :-)
2017-12-10 20:59Hm, niestetyty nie do końca. Cały czas miałam wrażenie, że logo jako napis idzie w całości z projektu #105503 i co najwyżej do tego mam coś dopasowac.
2017-12-10 21:35