ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105529
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105668
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105694
ID grafika:
#9021
Nr pracy:
#105525
Przesyłam trzeci projekt bo temat mi bliski. Świeże i jaskrawe kolory wyróżniają się w branży spożywczej. Mocne zestawienie symboli i barw podkresli przełamanie schematów. Po raz kolejny stawiam na zakończenie hasła kropką co wzmacnia przekaz słuszności wyboru. Zdjęcia użyte z banków stockowych posiadają znaki wodne czego oczywiście nie będzie w wybranym projekcie. Wizualizacje na materiałach reklamowych sa tylko koncepcją, przykładową propozycją użycia logo i elementów graficznych na produktach sygnowanych. W razie jakichkolwiek pytań i propozycji, proszę pisać.
2017-12-10 15:29Dziękuję za bardzo ciekawy projekt! Kolory są odważne, ale - tak jak Pani pisze - jest w nich radość, świeżość i energia. No i nie są to zielone listki :-) Jest tylko jeden problem - materiały promocyjne chcemy drukować czarnym tuszem na papierze makulaturowym. Dlatego klucz wizualny musi być bardzo charakterystyczny, żeby brak koloru nie zatarł rozpoznawalności. Figury geometryczne z drugiego projektu to bardzo fajny pomysł. Może zechciałaby Pani zaprojektować przykładowej ulotki właśnie na papierze makulaturowym z grafiką w czarnych kolorach? Aha: baner z tego projektu podoba mi się bardziej. Choć można pomyśleć nad innym zdjęciem. Ale to już szczegół.
2017-12-10 17:03Każde logo musi być przygotowane na wydruk monochromatyczny. Zaraz prześlę logo na papierze makulaturowym. A proszę jeszcze napisać jak głównie będzie promowany sklep ? Internetowo czy przez materiały drukowane ? Czy wszystkie nadruki logo będą monochromatyczne ?
2017-12-10 17:42Głównie w internecie, plus kolorowy nadruk na samochodzie. Monochromatycznie na ulotkach dołączanych do przesyłek, na fakturach oraz wizytówkach.
2017-12-10 18:03