Przesyłam kolejną propozycję logo i banera. Zdecydowałam się na zobrazowanie hasła Można inaczej przez symbol logo, które naśladuje klocki dla dzieci gdzie trzeba dopasować klecki w wybranych kształtach do odpowiednich otworów. Można inaczej pokazuje, że nie zawsze trzeba działać schematami. Dodatkowo, trzy elementy i trzy kolory charakteryzują trzy filary firmy. Hasło Bądź świadomym konsumentem-BĄDŹ FAIR! wzmacnia przekaz odpowiedzialności przy dokonywaniu wyborów podczas zakupów. Kolory jaskrawe, uiwersalne, nadają energii wizerunkowi firmy i podkreślają nowoczesne podejście do życia. Odeszłabym od promowania tego typu działalości zieleniami i elementami kojarzącymi się z naturą. Fair Trade, weganizm i ekologia powinny kojarzyć się z energią, radością i nowym, świeżym spojrzeniem na świat. Z minimalizmem, prostotą i kolorem.
W razie jakichkolwiek pytań, jestem do dyspozycji.
2017-12-09 23:12
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Przesyłam kolejną propozycję logo i banera. Zdecydowałam się na zobrazowanie hasła Można inaczej przez symbol logo, które naśladuje klocki dla dzieci gdzie trzeba dopasować klecki w wybranych kształtach do odpowiednich otworów. Można inaczej pokazuje, że nie zawsze trzeba działać schematami. Dodatkowo, trzy elementy i trzy kolory charakteryzują trzy filary firmy. Hasło Bądź świadomym konsumentem-BĄDŹ FAIR! wzmacnia przekaz odpowiedzialności przy dokonywaniu wyborów podczas zakupów. Kolory jaskrawe, uiwersalne, nadają energii wizerunkowi firmy i podkreślają nowoczesne podejście do życia. Odeszłabym od promowania tego typu działalości zieleniami i elementami kojarzącymi się z naturą. Fair Trade, weganizm i ekologia powinny kojarzyć się z energią, radością i nowym, świeżym spojrzeniem na świat. Z minimalizmem, prostotą i kolorem. W razie jakichkolwiek pytań, jestem do dyspozycji.
2017-12-09 23:12