Sam pomysł postaci "klepiących" się po ramieniu jest ciekawy. Usuwając jednak kolory, logo przybiera coś pokroju "twarzy", raczej mało zadowolonej/pozytywnej. Może to mieć duży wpływ na proces zdobywania nowych potencjalnych użytkowników, na których oczywiście bardzo nam zależy.
Nazwa brzmi bardziej jak dla fundacji lub akcji charytatywnej. To zupełnie zły kierunek.
Jest to portal dla ludzi którzy nie tylko potrzebują rozwiązać swoje problemy, ale i dla innych, którzy mogą to dla nich zrobić w ramach zarobku. Więc logo i nazwa musi mieć aspekt również biznesu, perspektywy zarobienia pieniędzy oraz oczywiście - zadowolenia obu stron transakcji.
Dziękuję za pracę i oczekuję kolejnej, z naniesionymi poprawkami :]
2017-04-14 00:29
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Sam pomysł postaci "klepiących" się po ramieniu jest ciekawy. Usuwając jednak kolory, logo przybiera coś pokroju "twarzy", raczej mało zadowolonej/pozytywnej. Może to mieć duży wpływ na proces zdobywania nowych potencjalnych użytkowników, na których oczywiście bardzo nam zależy. Nazwa brzmi bardziej jak dla fundacji lub akcji charytatywnej. To zupełnie zły kierunek. Jest to portal dla ludzi którzy nie tylko potrzebują rozwiązać swoje problemy, ale i dla innych, którzy mogą to dla nich zrobić w ramach zarobku. Więc logo i nazwa musi mieć aspekt również biznesu, perspektywy zarobienia pieniędzy oraz oczywiście - zadowolenia obu stron transakcji. Dziękuję za pracę i oczekuję kolejnej, z naniesionymi poprawkami :]
2017-04-14 00:29