ID grafika:
#12147
Nr pracy:
#286960
ID grafika:
#12147
Nr pracy:
#287079
ID grafika:
#12147
Nr pracy:
#286116
ID grafika:
#12147
Nr pracy:
#286117
ID grafika:
#12147
Nr pracy:
#286118
Grafiki w tle przy utkwieniu wzroku powodują złudzenie optyczne ruchu itp.. Link do większej rozdzielczości https://www.dropbox.com/s/sngxcmwi4p43m7s/Cornelius%20projekty%20mockuap.png?dl=0
2021-07-01 16:47Prośba o komentarz na "tak na nie" na zaproponowany kierunek, łatwiej będzie projektować
2021-07-02 10:59dzień dobry, nie komentujemy detalicznie każdej pracy na tym etapie. To co głównie zwraca uwagę i powinno być dla Pana wyznacznikiem - to marka CORNELIUS. To brand tutaj - nie IPA / APA / BANAN. A to widzi konsument w momencie krótkiego spotkania oczami z tym projektem. Do tego - naszym zdaniem CORNELIUS powinien mieć nowe logo. Nie dość że go tutaj nie ma - to jeszcze jak już jest - to dalej jest w pionie i źle się czyta plus jest dalej pisany tym samym fontem co do tej pory. To jest na pewno do zmiany. Do tego - drugi element czytelności. Jeśli wkomponowuje Pan tak ważny element jak logo BROWAR PIOTRKÓW w te plamy kolorystyczne w tle - to tego logotypu totalnie widać :(. Proszę spojrzeć na APA - logo Browaru znalazłem tylko dlatego że się mocno uparłem. Konsument ma na to 2sek. Proszę wziąć więc pod uwagę to co dla designu opakowań jest kluczem i mandatories a nie "nice to have". CZYTELNOŚĆ KOMPOZYCJI + BRANDING. Dziękujemy z góry za zrozumienie
2021-07-02 11:09