{[content]}
{[content]}

Etykieta i kontreetykieta dla marki piwa

Numer projektu: #285743, Id grafika: #19751, dodany 1270 dni 23 h temu.
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Witam Moja pierwsza propozycja a zarazem kilka pytań ... 1.Czy KOGUT logo ma być ten sam czy można go zmienić jak w tym przypadku. 2.Jaki rozmiar ma etykieta ? i co ma być na niej zawarte. 3.Niby w opisie pisze że każdy dowolnie obiera wielkość jak i wygląd koguta i nie wiem czy on ma być modyfikowany czy stworzony na nowo ? Krótki opis. Zmieniłem koguta z takiego jakiegoś niewyrazistego kojarzącego się z folklorem do koguta który powinien przemawiać do dzisiejszej młodzieży - taki bardziej punkowy rockowy - dzisiejszy. Etykieta bazuje przeważnie na dwóch kolorach czarnym grafitowym i dolnym zmiennym w zależności od smaku i nazwy piwa. Wraz z nazwą i smakiem piwa zmienia się kolor loga jak i napis który znajduje się pod nazwą CORNELIUS LOGO BROWARU umieściłem w dolnej części na środku z dopiskiem RZEMIEŚLNICZE DZIEDZICTWO. Oczekuje komentarza bo mamy punkt zaczepienia i wyjścia tak aby stworzyć coś naprawdę fajnego i sprostać Waszym oczekiwaniom :)

2021-06-26 11:46

Czy to dobry kierunek czy oczekujecie czegoś bardziej "odjechanego" :)

2021-06-27 06:25

Dzień Dobry, bardzo dziękujemy za przedstawione propozycje. poniżej odpowiedzi na zadane pytania: 1. Kogut musi być zmieniony. Swoim stylem powinien wpasować się w ogólną, dużo nowocześniejszą stylistykę etykiet niż obecnie, ale ważna uwaga: nie jesteśmy fermą drobiu, tylko nowoczesnym browarem, dlatego kogut nie ma być odzwierciedleniem rzeczywistego zwierzęcia tylko jego graficzną lub symboliczną interpretacją. Obecnie przedstawiony na projekcie jest zbyt dosłowny. 2. Obecne wymiary netto to: - etykieta 105 x 107 mm - krawatka 61 x 39,4 mm - kontretykieta 60 x 90 mm Nie ma obowiązku zastosowania akurat tych wymiarów. Nowy projekt może uwzględniać inne, byle dały się umieścić na butelce 0,5l, tzn. nie były zbyt wysokie czy szerokie. To co ma się na nich zawierać, to informacje takie same jak obecnie poza słowem HAZY, co było uwzględnione w briefie. Produkty są dostępne na stronie brandowej. 3. Dziękujemy za próbę i opis. Kogut powinien być bardzo nowoczesny (vide pkt 1 powyżej), jego wielkość i proporcje vs. inne elementy to kwestia rekomendacji autora, jednak nie jest to element który powinien zdominować etykietę, ale równoważyć inne znaki czy symbole piwne, kategorialne. Nowoczesna stylistyka dotyczy nie tylko koguta, ale całości, także liternictwa, kolorów, innych zabiegów, które podniosą ogólną percepcję etykiet na zupełnie inny znacznie wyższy poziom niż obecnie. Oczekujemy rewolucji w stosunku do naszych obecnych etykiet, ale nie przewrotu w całej kategorii – Cornelius nadal musi pozostać piwem, więc jego etykiety nie mogą pójść w kierunku np. napojów energetycznych. raz jeszcze dziękujemy I życzymy powodzenia, Zespół SULIMAR

2021-06-28 10:17

Ok to reasumując - kogut zrozumiałe - a reszta nie do końca :) "Nowoczesna stylistyka dotyczy nie tylko koguta, ale całości, także liternictwa, kolorów, innych zabiegów, które podniosą ogólną percepcję etykiet na zupełnie inny znacznie wyższy poziom niż obecnie. Oczekujemy rewolucji w stosunku do naszych obecnych etykiet, ale nie przewrotu w całej kategorii – Cornelius nadal musi pozostać piwem, więc jego etykiety nie mogą pójść w kierunku np. napojów energetycznych. Czyli te etykiety które przedstawiłem wyglądają według Pana jak napój energetyczny .... Pisze Pan o rewolucji a rewolucja to według mnie całkowita zmiana a potem pisze Pan o zabiegach a zabiegi polegają na zmianie koloru czcionki przy zachowaniu obecnego schematu etykiet./odświeżenie wyglądu/Chciałbym to doprecyzować aby tak naprawdę wiedzieć czego oczekujecie ,bo słowa "Cornelius nadal musi pozostać piwem" oznaczają że musi być taki sam jak jest tylko z małymi poprawkami .

2021-06-28 10:50

1. W żadnym miejscu nie napisałem, że przedstawione etykiety wyglądają jak napój energetyczny. Uprzedziłem jedynie, że nie mogą pójść w takim kierunku. 2. Rewolucja to całkowita zmiana, również według nas i tego się spodziewamy 3. Zabiegi to zabiegi, oznaczają to co każdy chce przez nie rozumieć – działania, zmiany kształtów, kolorów, dobór materiałów, kolorów pantonów, itp. Itd. 4. „Cornelius musi pozostać piwem” dotyczy podejścia kategorialnego, Cornelius jest piwem i taki ma pozostać. Odwołując się raz jeszcze do kategorii energetyków – gdyby przykleić na jego butelkę etykietę np. marki Tiger, wyglądałby jak dziwoląg na półce, stojąc obok innych piw. Ale to, że Cornelius musi pozostać piwem wcale nie oznacza, że etykiety mają być takie same tylko z małymi poprawkami. Skąd taki wniosek? Nigdzie tego nie sugerowaliśmy

2021-06-28 12:24

Proszę nie odbierać tego źle , ale czym więcej wiem tym więcej rozumiem. Wy obcujecie z tym piwem na co dzień i macie już jakieś wizje co do tej etykiety a ja muszę pobudzić wyobraźnię w tym kierunku.Bo w innym przypadku robi się coś na czuja jak strzały w powietrze :) dziękuje i pozdrawiam

2021-06-28 12:54

w porządku, nie odbieramy tego w ten sposób, lakoniczne czy zdawkowe informacje z naszej strony wynikają z dużej ilości projektów jakimi się zajmujemy, Cornelius to jeden z bardzo bardzo wielu, pozdrowienia

2021-06-28 13:31