Drugi produkt (100% koncentrat) ilustruje jak mogłaby wyglądać linia. Stylizowany, uproszczony kształt owocu granatu jest elementem stałym etykiety (odniesienie do podstawowego składnika). Zależnie od produktu zmienia się kolorystyka i zdjęcie nowego składnika.
2019-09-12 22:20
Witam,
ten projekt ma cos fajnego. Jednak jest zbyt "kolorowy". Nalezy pamiętać o tym, że nie będziemy konkurowali o miejsce z sokami tylko z suplementami/ lekarstwami. Chętnie bym zobaczył jak wyglada taki projekt, ale...:
1. odcinamy ten kolorowy dół i niech zostanie biały,
2. kontur dolny granatu musi zostać nie zmieniony aby granat był łatwo rozpoznawalny.
3. na komunikaty które są poniżej trzeba znaleźć jakieś inne lepsze rozwiązanie, tak na prawdę to one stanowią o wartości tego produkty
2019-09-12 23:26
oczywiscie jest jeszcze kwestia grupy docelowej 45 plus i oczekiwanej przez nią estetyki - tutaj mam pewne obawy
2019-09-12 23:27
prosze rzucić okiem na markę Posch Hildegard przy bardzo prostych środkach osiągnięto spójną i dość dobrze komunikującą linię produktów. Jako przykład
2019-09-12 23:31
Witam, dziękuje za uwagi. Zgadzam się, z racji na charakter produktu i grupę odbiorców, projekt nie jest trafiony. Pozdrawiam.
2019-09-16 12:28
...ale praca jest bardzo ciekawa na tle innych.
2019-09-16 13:46
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Drugi produkt (100% koncentrat) ilustruje jak mogłaby wyglądać linia. Stylizowany, uproszczony kształt owocu granatu jest elementem stałym etykiety (odniesienie do podstawowego składnika). Zależnie od produktu zmienia się kolorystyka i zdjęcie nowego składnika.
2019-09-12 22:20Witam, ten projekt ma cos fajnego. Jednak jest zbyt "kolorowy". Nalezy pamiętać o tym, że nie będziemy konkurowali o miejsce z sokami tylko z suplementami/ lekarstwami. Chętnie bym zobaczył jak wyglada taki projekt, ale...: 1. odcinamy ten kolorowy dół i niech zostanie biały, 2. kontur dolny granatu musi zostać nie zmieniony aby granat był łatwo rozpoznawalny. 3. na komunikaty które są poniżej trzeba znaleźć jakieś inne lepsze rozwiązanie, tak na prawdę to one stanowią o wartości tego produkty
2019-09-12 23:26oczywiscie jest jeszcze kwestia grupy docelowej 45 plus i oczekiwanej przez nią estetyki - tutaj mam pewne obawy
2019-09-12 23:27prosze rzucić okiem na markę Posch Hildegard przy bardzo prostych środkach osiągnięto spójną i dość dobrze komunikującą linię produktów. Jako przykład
2019-09-12 23:31Witam, dziękuje za uwagi. Zgadzam się, z racji na charakter produktu i grupę odbiorców, projekt nie jest trafiony. Pozdrawiam.
2019-09-16 12:28...ale praca jest bardzo ciekawa na tle innych.
2019-09-16 13:46