Witam Moja sugestia do rebrandingu tej etykiety jest taka aby zachować maksymalnie najwięcej spójności z pozostałymi etykietami. Faktycznie etykieta piwa pszenicznego różni się od pozostałych członków rodziny. A na swoim przykładzie jak i wielu moich znajomych piwa dość często rozróżnia się za sprawą prostego aczkolwiek charakterystycznego detalu i bardzo często jest to tylko kolor, który już z kilku metrów rzuca się w oczy. Dlatego dokładnie dzięki psychologii koloru tak często osiąga się szybkie dotarcie do klienta, który jest w stanie dzięki temu dość sprawnie i szybko odnaleźć konkretny produkt. Stąd właśnie ja skłaniałabym się w kierunku zastosowania koloru żółtego, słonecznego i lekkiego, który będzie wyróżniał się wśród reszty przyjaciół, ale pozostanie spójny z resztą członków swojej Ciechańskiej rodziny. Pszeniczne jest piwem dość lekkim i letnim, kojarzy się z latem i słońcem więc ze swojej strony proponuję taki odcień koloru żółtego, który jednocześnie będzie charakterystyczny, ale nie będzie raził w oczy. Ze względów zarówno estetycznych, jak i praktycznych nie zastosowałam jakiś specjalnych bajerów w postaci ciężkich gradientów i gamy różnych kolorów ponieważ to się w praktyce nie sprawdza i odciąga uwagę od głównej idei. Nie wspominając już, że dodaje to po prostu ciężkości do całokształtu co w efekcie może sugerować odbiorcy, że wcale nie mamy do czynienia z piwem lekkim i przyjemnym, a wręcz odwrotnie. Czcionkę pszeniczne starałam się zastosować również taką, która byłaby spójna z resztą czcionek, które wyrażają poszczególne rodzaje piwa. Oczywiście w razie uwag chętnie dopracuję szczegóły. pozdrawiam i mam nadzieję, że zwrócę państwa uwagę swoim projektem bo nie ukrywam, że jestem wielką fanką tego browaru i miło byłoby mieć taki projekt w swoim portfolio.
Martyna
Witam Moja sugestia do rebrandingu tej etykiety jest taka aby zachować maksymalnie najwięcej spójności z pozostałymi etykietami. Faktycznie etykieta piwa pszenicznego różni się od pozostałych członków rodziny. A na swoim przykładzie jak i wielu moich znajomych piwa dość często rozróżnia się za sprawą prostego aczkolwiek charakterystycznego detalu i bardzo często jest to tylko kolor, który już z kilku metrów rzuca się w oczy. Dlatego dokładnie dzięki psychologii koloru tak często osiąga się szybkie dotarcie do klienta, który jest w stanie dzięki temu dość sprawnie i szybko odnaleźć konkretny produkt. Stąd właśnie ja skłaniałabym się w kierunku zastosowania koloru żółtego, słonecznego i lekkiego, który będzie wyróżniał się wśród reszty przyjaciół, ale pozostanie spójny z resztą członków swojej Ciechańskiej rodziny. Pszeniczne jest piwem dość lekkim i letnim, kojarzy się z latem i słońcem więc ze swojej strony proponuję taki odcień koloru żółtego, który jednocześnie będzie charakterystyczny, ale nie będzie raził w oczy. Ze względów zarówno estetycznych, jak i praktycznych nie zastosowałam jakiś specjalnych bajerów w postaci ciężkich gradientów i gamy różnych kolorów ponieważ to się w praktyce nie sprawdza i odciąga uwagę od głównej idei. Nie wspominając już, że dodaje to po prostu ciężkości do całokształtu co w efekcie może sugerować odbiorcy, że wcale nie mamy do czynienia z piwem lekkim i przyjemnym, a wręcz odwrotnie. Czcionkę pszeniczne starałam się zastosować również taką, która byłaby spójna z resztą czcionek, które wyrażają poszczególne rodzaje piwa. Oczywiście w razie uwag chętnie dopracuję szczegóły. pozdrawiam i mam nadzieję, że zwrócę państwa uwagę swoim projektem bo nie ukrywam, że jestem wielką fanką tego browaru i miło byłoby mieć taki projekt w swoim portfolio. Martyna
2016-07-15 23:08