Witam, reklama na bilboardzie charakteryzuje się krótkim czasem odbioru przez docelowego klienta, dlatego powinna raczej odnosić się do emocji niż tylko czystych informacji. Uważam, że użycie jako nośnika zdjęcia budynku mija się z założonym celem, gdyż tego typu zdjęcia zachęcają do krótkich pobytów, typu "przyjedź, prześpij się i wyjedź". Państwu, jeśli się nie mylę zależy bardziej na wrażeniu :" przyjedź - mamy komfortowy hotel i wspaniałą restaurację - zostań na dłużej". Dlatego przekaz pozytywnych emocji z reklamy ma tu kluczowe znaczenie.
2022-06-06 14:22
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Witam, reklama na bilboardzie charakteryzuje się krótkim czasem odbioru przez docelowego klienta, dlatego powinna raczej odnosić się do emocji niż tylko czystych informacji. Uważam, że użycie jako nośnika zdjęcia budynku mija się z założonym celem, gdyż tego typu zdjęcia zachęcają do krótkich pobytów, typu "przyjedź, prześpij się i wyjedź". Państwu, jeśli się nie mylę zależy bardziej na wrażeniu :" przyjedź - mamy komfortowy hotel i wspaniałą restaurację - zostań na dłużej". Dlatego przekaz pozytywnych emocji z reklamy ma tu kluczowe znaczenie.
2022-06-06 14:22